Menu

دانلود موسیقی متن انیمه JoJo’s Bizarre Adventure: Battle Tendency

درود بر تمامی کاربران گرامی پردیس گیم. اکنون با موسیقی متن انیمه JoJo's Bizarre Adventure: Battle Tendency اثر Taku Iwasaki در خدمت شما هستیم.

داستان این انیمه بر طبق وقایع دومین خط داستانی مانگای JoJo's Bizarre Adventure Jump شکل گرفته و ادامه‌ای مستقیم بر JoJo's Bizarre Adventure: Phantom Blood به شمار می‌رود. داستان این پارت، 50 سال پس از وقایع پارت قبلی و درگیری‌های Jonathan Joestar و Dio Brando اتفاق افتاده و روایتگر ماجراهای نوه‌ی جاناتان با نام Joseph است که بر حسب اتفاق، در ماجرای احیای موجوداتی باستانی و شبه انسان با نام Pillar Men (که ارتباطات نزدیکی به ماسک سنگی موجود در Phantom Blood دارند) گرفتار شده و برای جلوگیری از نابودی جهان، در کنار دوستش Caesar Zeppeli، مجبور به مبارزه با آن‌ها می‌شود.

Battle Tendency به عنوان قسمت دوم از فصل اول این سری انیمه و در قالب 20 قسمت، در بازه‌ی زمانی 7 دسامبر 2012 تا پنجم آپریل 2013 پخش شد و توانست نظر اکثریت طرفداران سری را به خودش جلب کند.

دانلود موسیقی متن انیمه JoJo's Bizarre Adventure: Battle Tendencyدانلود موسیقی متن پارت دوم انیمه JoJo's Bizarre Adventure

[JOJO’S BIZARRE ADVENTURE O.S.T Battle Tendency [Leicht Verwendbar

[JOJO’S BIZARRE ADVENTURE O.S.T Battle Tendency [Muzik

JoJo no Kimyou na Bouken OP2 Single – BLOODY STREAM

تعداد قطعات موسیقی: 49 قطعه

مدت زمان کلی: 02 ساعت و 13 دقیقه و 42 ثانیه

کیفیت: MP3 320

آهنگسازان: Taku Iwasaki, Coda

دانلود موسیقی متن

دانلود تمامی آلبوم ها به صورت یکجا با لینک مستقیم از پردیس گیم (حجم فایل: 322.43 مگابایت)

پسورد فایل: P@rd1sGame

دانلود تعدادی از موسیقی های منتخب

BLOODY STREAM [موسیقی پیشنهادی]

(Awake (Pillar Men Theme [موسیقی پیشنهادی]

Old Town

~Master ~acostic

Appearance

Affection

در نهایت شما همراهان عزیز ما در پردیس گیم می‌توانید سایر موسیقی‌های این طرح را از صفحه زیر دانلود کنید و موسیقی‌های متن درخواستی خود را نیز به اشتراک بگذارید تا برای شما قرار گیرد (قسمت راهنما حتما مطالعه شود):

دانلود موسیقی متن انیمه‌ها در پردیس‌گیم