Menu

نتفلیکس برای بازیگر نقش گرالت در سریال The Witcher بیش از 200 نفر را بررسی کرده بود

هنری کویل قرار است نقش شخصیت گرالت در سریال The Witcher را بازی کند و در حالی که انتقاداتی نسبت به انتخاب برخی بازیگران سریال وجود دارد، کویل در میان این افراد نیست. نتفلیکس قبل از انتخاب هنری کویل، نه یکی، نه دوتا، نه 3تا، بلکه 207 نفر را برای ایفای نقش گرالت بررسی کرد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Comicbook، لارن هیزریچ که شورانر سریال The Witcher است، گفت نتفلیکس بازیگران زیادی را برای گرالت در نظر داشت اما او همیشه صدای کویل را به عنوان گرالت در ذهن خود تجسم می‌کرد و فورا جذب او شد. این چندان تعجب برانگیز نیست چون نه تنها کویل بازیگر توانمندی است، بلکه بسیار به این نقش می‌آید. علاوه بر این، وی یکی از طرفداران بزرگ سری است و خوب می‌دانست که هیزریچ و همکارانش دنبال چه چیزی بودند.

در عین حال، کویل هم گفت سخت‌ترین تلاش خود را برای گرفتن این کار انجام داد که یعنی همیشه با سازندگان سریال تماس می‌گرفت و حتی مجبور به آزار آن‌ها می‌شد زیرا واقعا به دنبال گرفتن این نقش بود.

البته شخصیت‌های مهم زیادی در دنیای The Witcher وجود دارند اما گرالت با اختلاف، مهم‌ترین آن‌هاست و بازیگران هالیوودی کمی به این نقش می‌خورند. کویل یکی از آن‌هاست و انسون مونت هم می‌توانست گزینه خوبی باشد.

متاسفانه هیزریچ نگفت سایر بازیگرانی که برای این نقش در نظر گرفته بودند، چه کسانی هستند. حقیقتا که دوست داریم بدانیم در میان افراد کاندید چه کسانی حضور داشتند اما احتمالا هیچ‌وقت نمی‌فهمیم.

سریال The Witcher در پاییز امسال توسط نتفلیکس پخش خواهد شد. همچنین فصل دوم این سریال ساخته می‌شود و در صورت موفقیت به فراتر از آن هم می‌رود.