Menu

تاریخ عرضه‌ی بازی Pillars of Eternity برای Switch مشخص شد

این بازی که در ابتدا برای PC عرضه شده بود در سبک نقش‌آفرینی با دید ایزومتریک می‌باشد و روند ساخت آن توسط Kickstarter پشتیبانی زیادی دریافت کرد که در ادامه برای دو پلتفرم PS4 و Xbox One منتشر شد و توانست نظر مثبت منتقدین و کاربران را به خود جلب کند و به عنوان یک بازی موفق در سبک نقش آفرینی شناخته شود. همچنین چند وقت پیش بود که استودیوی Obsidian Entertainment خبر از در راه بودن نسخه‌ی Switch این بازی داده بود. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از وب سایت Dualshockers، حال به تازگی و در جریان جدیدترین اخبار منتشر شده از این بازی، تاریخ عرضه‌ی این بازی بر روی Switch اعلام شد.

طبق اعلام استودیوی سازنده بازی قرار است در تاریخ 8 ماه آگوست (17 ماه مرداد ) Pillars of Eternity برای Switch منتشر شود. این نسخه از بازی با دیگر پلتفرم‌ها فرقی نخواهد داشت. نه تنها قسمت اول و دوم بسته‌ی الحاقی The White March در این بازی حضور دارند، بلکه تمامی بروزرسانی‌هایی که از زمان عرضه‌ی بازی نیز منتشر شده‌اند هم در این بازی حضور دارند. این به معنی است که کاربران نسخه‌ی Switch این بازی به درجه‌ی سختی جدید و آخرین محتویات عرضه شده برای این بازی دسترسی خواهند داشت.

همچنین قیمت بازی نیز 49.99 دلار تعیین شده که در حال حاضر 20 درصد تخفیف نیز اعمال شده است. مطمئنا تجربه‌ی این بازی به مانند The Witcher 3 بر روی این پلتفرم لذت بخش خواهد بود و علاقه مندان به این سبک از بازی‌ها را راضی خواهد کرد.