Menu

شورانر سریال The Witcher از پرداختن به گذشته شخصیت‌های سریال می‌گوید

همان‌طور که می‌دانید چند روز پیش در جریان رویداد Comic-Con در سن‌دیگو، Netflix سرانجام اولین تریلر از سریال مورد انتظار The Witcher را که اقتباسی از کتاب‌هایی به همین نام است، منتشر کرد. در این تریلر شخصیت‌هایی نظیر گرالت، سیری، ینیفر و تریس حضور داشتند و طرفداران کتاب‌ها و باز‌ی‌ها نیز هرکدام به شیوه‌ای خاص به آن‌ها واکنش نشان دادند. همچنین اطلاعات مختصری نیز از این سریال مورد انتظار منتشر شد و مشخص شد که تفاوت‌های زیادی بین داستان سریال و بازی‌ها وجود دارد. به گزارش پردیس گیم و به نقل از وب سایت Comicbook، حال اما به تازگی و در جریان جدیدترین اخبار منتشر شده از این سریال، اطلاعات جدیدی از داستان سریال منتشر شده است. هیزریچ شورانر سریال در جریان یک مصاحبه گفت:

"من فکر می‌کنم که باید با صداقت با شما صحبت کنم. همان طور که واضح است سریال بر اساس کتاب‌های آقای آندره ساپکوفسکی (Andrzej Sapkowski) در حال تولید است. اما نکته‌ی جالب این است که ما می‌خواهیم از کتاب‌ها هم فراتر می‌رویم و به داستان دو شخصیت Yennefer and Ciri قبل از ملاقات با Geralt بپردازیم و داستان این شخصیت‌ها را گسترش بدهیم."

با توجه به این صحبت‌ها، به نظر می‌رسد که شاهد ماجراجویی‌ها و داستان‌های جداگانه‌ی برخی از شخصیت‌های این سریال خواهیم بود و این موضوع قطعا به روند آشنایی مخاطبان با شخصیت‌ها و همچنین ایجاد یک بستر خوب برای داستان پردازی کمک خواهد کرد تا با جمع شدن شخصیت‌های مهم سریال در کنار هم شاهد یک داستان قوی باشیم. سریال The Witcher در پاییز امسال توسط نتفلیکس پخش خواهد شد.