Menu

Project CARS 3 به‌زودی معرفی می‌شود؛ 200 درصد بهتر از نسخه قبلی و یک بازی انقلابی!

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DSOGAMING، مدیر عامل استودیوی Slightly Mad Studios یعنی یان بل، جزئیات جدیدی از بازی بعدی سری Project Cars به اشتراک گذاشته است. طبق گفته بل، از این بازی به‌زودی رونمایی می‌شود که "انقلابی" و "تغییر دهنده" خواهد بود.

او گفت: "بازی بعدی Project CARS انقلابی خواهد بود. سپاس فراوان از کل تیم که آن را به کمال می‌رسانند. ممکن است محکوم شوم که بیش از حد نسبت به آن مثبت/خوش‌بین هستم اما این یک تغییر دهنده بازی است. از حالا یک تجربه حماسی شده و فقط زمانی که آماده باشیم، آن را عرضه می‌کنیم."

یان بل در ادامه مدعی شد که Projekt CARS 3 بسیار بهتر از نسخه‌های قبلی خواهد بود و 200 درصد بهتر از آن‌هاست و نمی‌تواند دست از بازی کردن آن بردارد:

"حداقل 200 درصد بهتر است. نمی‌توانم دست از بازی کردن آن بردارم و اکنون که اینجا هستم باید به دلیل خستگی باشد."

آستین اوگونوسکی، راننده ماشین Chevrolet SS برای استودیوی Slighty Mad، در ادامه افزود که Projekt CARS 3 بهبود عظیمی نسبت به نسخه قبل داشته است:

"اگر به شما بگویم که بل وقتی می‌گوید pCars 3 به اندازه 200 درصد بهتر از نسخه قبلی است شوخی نمی‌کند چه؟"

بازی همچنین دارای فیزیک واقع‌گرایانه خواهد بود و بسیار شبیه‌ساز است و سازندگان می‌خواهند در تمام بخش‌های جنبه شبیه‌سازی، یک بازی سرگرم کننده و جالب خلق کنند:

"خیر، ما فیزیک‌ها را واقعی نگه می‌داریم. این بازی شبیه‌ساز است و تمرکز ما این بوده که در تمام بخش‌های این جنبه شبیه‌سازی، جالب و سرگرم کننده باشد."

بل در نهایت گفت که به‌زودی از Projekt CARS 3 رونمایی خواهد شد اما به هر حال همه چیز به ناشر بازی بستگی دارد.