Menu

نگاهی به نقدها و نمرات بازی Fire Emblem Three Houses؛ تجربه‌ای ارزشمند برای Switch

جدیدترین نسخه از سری Fire Emblem روز جاری برای کاربران Nintendo Switch در دسترس قرار می‌گیرد و به تازگی نمرات و نقدهای آن توسط منتقدان منتشر شده تا ببینیم آیا در ارائه تجربه‌ای جذاب موفق بوده است یا خیر. در ادامه با پردیس گیم همراه باشید تا نگاهی بیندازیم به نظرات برخی منتقدان.

با انتشار نقدها و نمرات بیشتر و تغییر در میانگین نمرات، این پست به‌روزرسانی خواهد شد:

GameOver.Gr: 100/100

"با داشتن شخصیت‌های به یاد ماندنی، داستانی جذاب و راضی کننده، انتخابات زیاد در گیم‌پلی و دنیایی غنی از افسانه و تاریخ، Fire Emblem: Three Houses یک نسخه کامل و بی‌نقص برای بازیکنان جدید و همچنین با تجربه است. تجربه این بازی برای دارندگان Switch اجباری بوده و استانداردها و انتظارات ما از عناوین استراتژیک و نقش‌آفرینی آینده را بالا می‌برد."

IGN: 95/100

"Fire Emblem: Three Houses در روایت جاه‌طلبانه خود برای گفتن داستان سرزمینی در جنگ که توسط رهبران جالب آن‌ها هدایت می‌شود و هیچ‌ یک از طرفین جواب‌ همه سوالات را ندارند، موفق بوده است. نبردهای دیوانه‌وار به لطف عناصر جدید استراتژیک شرایط را وحشتناک‌تر ساخته و فرستادن سربازان به این نبردها جذاب است. Fire Emblem: Three Houses با نحوه جدید آموزش‌دهی و پیوستن به واحدهای خود و فعالیت‌ها و گزینه‌های بسیار زیاد، ارزش آن را دارد که چندین بار تجربه شود."

GameInformer: 95/100

"Fire Emblem: Three Houses جاه‌طلبانه است و نسبت به نسخه‌های قبلی این سری، استفاده بیشتری از فرصت‌های خود می‌کند. نحوه‌ای که این عنوان می‌گذارد شما در نقش خود به عنوان یک پرفسور در روایت و گیم‌پلی بازی کنید، خارق‌العاده است. هیچ‌وقت تا این حد به به شخصیت‌های Fire Emblem اهمیت نمی‌دادم و این فوق‌العاده تحسین برانگیز است."

Destructoid: 95/100

"در حالی که استراتژی بدون شک بخش بزرگی از DNA سری Fire Emblem را تشکیل می‌دهد، اما مقدار زیادی از لذت من از این بازی بخاطر بودن بین شخصیت‌ها و شناخت بهتر آن‌ها بود."

Gamespot: 90/100

"وقتی همه چیز گفته و تمام شد، به تنها چیزی که می‌توانستم فکر کنم، این بود که یک‌بار دیگر آن را تجربه کنم."

VGC: 80/100

"استودیوی Intelligent Systems با Fire Emblem کار بزرگی کرده و این یک دستاورد واقعی است و بازی اصلی را پر از گزینه‌های شخصی‌سازی جالب و شخصیت‌پردازی جذاب کرده اما گاهی اوقات حس می‌کنید که بیش از حد بزرگ است و نیاز به وقت و حوصله بسیاری برای اتمام دارد."

Daily Star: 60/100

"Fire Emblem: Three Houses بازی بدی نیست – شروعی قوی دارد و به برخی دلایل پس از تجربه 30 ساعته، همه چیز را از شما می‌گیرد. سیستم نبرد بسیار تحسین برانگیز است اما هنوز هم برخی مشکلات این سری طی یک دهه گذشته را با خود به‌همراه دارد و نویسندگی شخصیت‌های مرکزی حس یک عقب‌گرد نسبت به نسخه‌های قبلی را می‌دهد."

میانگین نمرات براساس 55 نقد: 88