Menu

CD Projekt RED از نقش مذاهب در Cyberpunk 2077 می‌گوید؛ حضور بازی در Gamescom 2019 تایید شد

استودیوی CD Projekt RED به‌ نحوی در حال ساخت بازی Cyberpunk 2077 است که در دنیای آن یعنی Night City بتوانید هر کاری انجام دهید. چند روز پیش بود که سازندگان یک نمایش از گیم‌پلی را به مطبوعات لهستانی نشان دادند و خبرنگاران از وجود مذهب و گروه‌های دینی به‌طور گسترده در این نمایش خبر دادند و حال جزئیات بیشتری هم از این بخش منتشر شده است.

پیش از این در این خبر، برای شما متنی از صحبت‌های CD Projekt RED درباره مذهب را قرار داده بودیم اما این استودیو به IGN اعلام کرد که ترجمه انگلیسی آن اشتباه انجام شده و در نتیجه ترجمه فارسی ما هم اشتباه بود. حال اما خود CD Projekt RED ترجمه انگلیسی آن را فراهم کرده تا بتوانیم صحبت‌های دقیق آن‌ها را برای شما قرار دهیم.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، استودیوی CD Projekt RED در مصاحبه‌ای با وبسایت لهستانی Gry Online WP درباره نحوه اجرای مذهب داخل Cyberpunk 2077 توضیحاتی ارائه داد که ترجمه انگلیسی آن توسط IGN با هماهنگی CD Projekt RED انجام شده است. پاسخ CD Projekt RED درباره مذهب بدین شرح بود:

"بله مذهب در بازی به شکل‌های مختلفی وجود دارد. همان‌طور که گفتم، دید ما به نوعی براساس دنیای واقعی است و مذهب بخش مهمی از جامعه ما محسوب می‌شود. شما در بازی ما مسیحیت را در شاخه‌های مختلف یا دین‌های شرقی را خواهید دید.

ما نمی‌خواهیم از موضوع مذهب و دین در بازی خود دوری کنیم چون صحت و معتبر بودن دنیای این عنوان برای ما مهم است. به‌طور فنی، موقعیتی که شما گفتید ممکن است (خبرنگار لهستانی گفته بود احتمال دارد یک بازیکن وارد کلیسا شود و کشتار و ویرانی راه بیندازد و به‌نظرش این جنجال‌آفرین بود) اما همه چیز به انتخابات بازیکن بستگی دارد. ما بازیکن را به انجام چنین کارهایی تشویق نخواهیم کرد. در ماموریت‌های این بازی که موضوعات دینی هم دارند، مطمئن می‌شویم که هیچ‌گونه بی‌ احترامی نشده باشد."

علاوه بر این، CD Projekt RED اعلام کرد بازی Cyberpunk 2077 را برای شرکت کنندگان مراسم Gamescom 2019 نمایش خواهد داد. همچنین اعضای رسانه‌ها هم یک گیم‌پلی دیگر پشت درب‌های بسته مشاهده می‌کنند. همایش Gamescom 2019 در روز 29 مرداد شروع می‌شود و تا 2 شهریور ادامه خواهد داشت البته گیم‌پلی کامل و عمومی در مراسم PAX West 2019 (آغاز در 8 شهریور) برای همه در دسترس قرار می‌گیرد.

CD Projekt RED از نقش مذهب در Cyberpunk 2077 می‌گوید؛ حضور بازی در Gamescom 2019 تایید شد

بازی Cyberpunk 2077 در روز 28 فروردین 1399 برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.