Menu

Dying Light 2 برای کنسول‌های نسل بعدی تایید شد

چندی پیش شرکت Techland به طور رسمی تایید کرد عنوان Dying Light 2 به غیر از کنسول‌های نسل حاضر، برای کنسول‌های نسل بعدی، PS5 و Xbox Scarlett، نیز منتشر خواهد شد. این استودیو قبلاََ به این موضوع اشاره کرده و علاقه خود را در مورد انتشار بازی به صورت میان نسلی اظهار کرده بود اما هیچگاه به طور رسمی چنین چیزی را تایید نکرده بود. Dying Light 2 قبل از عرضه کنسول‌های نسل بعدی در دسترس قرار می‌گیرد، بنابراین ابتدا بر روی نسل حاضر می‌توانیم این عنوان را تجربه کنیم و بعدها نیز به صورت بهبود یافته بر روی PS5 یا Xbox Scarlett نیز قابل تجربه خواهد بود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، "پاول رولهدر"، رئیس بخش تکنولوژی Techland، در مصاحبه‌ای با Wccftech گفت:

"Techland همیشه به وسایل بازی جدید نگاه می‌کند. اگر بخواهم دقیق‌تر باشم، بله، برنامه از زمان آغاز مراحل تولید Dying Light 2 این بوده است که بازی به صورت میان‌نسلی عرضه شود."

Dying Light 2 پروژه‌ای جاه‌طلبانه و بلندپروازانه به نظر می‌رسد، بنابراین دور از ذهن نبود که تیم سازنده بخواهد از قدرت نسل بعدی نیز بهره ببرد و بهترین تجربه ممکن را برای بازیکنان خلق کند. حال این سوال پیش می‌آید که "آیا بازیکنان ترجیح می‌دهند بازی را هر چه زودتر بر روی کنسول‌های نسل حاضر تجربه کنند یا این که برای کیفیت برتر صبر خواهند کرد؟"

Dying Light 2 در حال حاضر برای PS4 ،Xbox One ،PC ،Xbox Scarlett و PS5 در دست ساخت قرار دارد و در بهار سال آینده عرضه خواهد شد.

نظر شما در این باره چیست؟