Menu

با وجود اینکه PUBG Corp قبلا از سازندگان Fortnite شکایت کرده بود، حالا این دو شرکت رابطه بسیار خوبی با هم دارند

شرکت PUBG Corp که سازنده بازی بتل رویال Player Unknown's Battleground است، در حال حاضر رابطه خوبی با سازنده Fortnite یعنی Epic Games دارد.

قبلا که PUBG پادشاهی جهان را می‌کرد و بتل رویال تازه پر و بال گرفته بود، Epic Games بازی Fortnite را از یک عنوان PvE که برای کسی اهمیتی نداشت، به یک بازی بتل رویال و رقیب جدی PUBG تبدیل کرد. تنش میان این دو شرکت بسیار بالا گرفت و حتی PUBG Corp از آن‌ها بخاطر شباهت‌های Fortnite به بازی خود شکایت نمود اما طولی نکشید که شکایت خود را پس گرفتند و این پرونده بسته شد.

حال اما اوضاع میان این دو شرکت بسیار خوب است. به گزارش پردیس گیم و به نقل از VG247، برایان کوریگان از PUBG Corp در مصاحبه‌ای با PCGamesN گفت Epic Games یکی از بهترین شرکای PUBG Corp است:

"مردم فکر می‌کنند که خصومت یا چیزی با Epic داریم اما آن‌ها یکی از بهترین همکاران ما هستند. ما همیشه با آن‌ها صحبت می‌کنیم! وقتی PUBG در ابتدا منتشر شد – حدس می‌زنم سال‌ها گذشته باشد – قصدمان فقط فروش نسخه‌هایی از آن بود تا شرایط عالی شود و فقط همین. بسیاری از آن چیزهای فصلی، ایده‌هایی بودند که در طول زمان و بعدها برای تکامل بازی به ذهن‌مان رسیدند."

وی در ادامه افزود که PUBG Corp همیشه از سایر توسعه‌دهندگان یاد می‌گیرد. با این حال، PUBG Corp می‌داند نمی‌توان تمام ویژگی‌های Fortnite را در PUBG اجرا کرد، به‌خصوص در نحوه اجرای رویدادهای فصلی و بتل‌ پس‌ها:

"در حالی که می‌توانیم چیزهایی از آن‌ها یاد بگیریم، درست همان‌طور که بقیه بازی‌ها از یکدیگر الگو می‌گیرند، اما من فکر نمی‌کنم که طرح و مدل آن‌ها برای ما جواب باشد. سعی دارم بگویم که نحوه انجام کارمان این‌طور نیست که طرح آن‌ها را برداریم و سعی کنیم که یک فتوکپی بهتر از آن بسازیم. این‌طور نیست. اگر بتوان بخش‌های سازگار آن بازی را برای خودمان پیدا کنیم، پس این عالی است چون باید از بهترین معلم‌ها در میان بازی‌های متفاوت زیادی یاد بگیریم اما فرمول ما منحصر به‌فرد است."

به‌تازگی فصل چهارم PUBG با بازسازی اولین نقشه آن یعنی Erangel آغاز شده است. از طرف دیگر، دهمین فصل Fortnite هم باید به‌زودی آغاز شود.