Menu

نگاهی به نقدها و نمرات بازی Wolfenstein Youngblood؛ عنوانی خوب، Wolfensteinای ضعیف

بازی Wolfenstein Youngblood سرانجام در روز 4 مرداد منتشر خواهد شد. این نسخه با وجود اینکه یک اسپین آف است، اما مدت زمان گیم‌پلی آن بین 25 الی 30 ساعت بوده و بزرگ‌ترین محتویات سری Wolfenstein را دارد اما آیا این محتویات صرفا فقط زیاد هستند یا کیفیت خوبی هم دارند؟ در ادامه با پردیس گیم همراه باشید تا نگاهی به نقدها و نمرات برخی سایت‌ها بیندازیم.

توجه داشته باشید که در صورت تغییر در میانگین نمرات بازی و انتشار امتیازات بیشتر، این پست به‌روزرسانی خواهد شد:

IGN Spain: 86/100

"MachineGames با این نسخه هم به بالا بردن سطح کلی فرانچایز Wolfenstein ادامه می‌دهد، گرچه می‌توانستند استفاده بیشتری از قابلیت Co-Op داشته باشند و از طرفی هم به‌شدت با پدیده Grinding در این بازی مواجه هستیم."

Game Informer: 85/100

"Youngblood یک بازی شوتر سرگرم کننده با نوع درست عناصر نقش‌آفرینی و انتخابات است. با این حال، وقتی آن را با داستان‌سرایی درخشان و شوکه کننده نسخه‌های قبلی Wolfenstein مقایسه کنیم، این بازی کم می‌آورد. این عنوان چند بخش کوتاه درباره اتفاقات بعد از Wolfenstein II دارد که شامل سرنوشت یک زوج هم می‌شود، اما تمرکز اصلی آن برروی دوقلوهاست. Jess و Soph شخصیت‌های دوست‌داشتنی هستند اما هیچ شخصیت‌پردازی واقعی‌ ندارند."

PCGamesN: 80/100

"با توجه به اینکه Youngblood فقط یک نسخه فرعی است، پس با یک بازی بسیار سرگرم کننده با طراحی خوب در این سری روبه‌رو هستیم. با این حال، با وجود اینکه تمرکز اصلی آن بر بخش Co-Op است، تجربه تک‌نفره پایداری هم ارائه می‌دهد ولی با دوست خود بازی کنید تا هردوی شما یکی از بهترین تجربیات تیراندازی سال را داشته باشید."

Trusted Reviews: 80/100

"Wolfenstein درخشان همیشگی اینجاست و MachineGames نشان داده که به‌خوبی می‌تواند له شدن فاشیست‌ها را نشان دهد. باید از آن‌ها بخاطر اینکه تا این حد جسور بودند که ریسک‌های بزرگ را بپذیرند تقدیر کرد. برخی از این ریسک‌ها جواب دادند و آن‌هایی که جالب نبودند، فقط باعث عجیب‌تر شدن بازی شده‌اند. بازی‌ها به عنوان یک رسانه بهتر می‌شدند اگر عناوین پرطرفدار هم چنین ریسک‌هایی می‌کردند. با وجود هزینه گران ساخت بازی‌های AAA، چنین چیزی بعید است ولی Youngblood با وجود ایرادات جزئی، مثال خوبی است که نشان می‌دهد اگر حرفی که زدم عملی می‌شد، با چه اتفاقاتی روبه‌رو بودیم."

PC Gamer: 79/100

"جهان زیبا و وحشتناک Youngblood ارزش ورود را دارد هرچند دارای مشکلات در روایت داستانی و سیستم پیشرفت کسل کننده‌ای است."

COGconnected: 69/100

"Wolfenstein Youngblood عالی به‌نظر می‌رسد و سیستم تیراندازی قوی دارد اما فاقد هرکدام از بهترین بخش‌های سری Wolfenstein است. بدون داشتن داستان فوق‌العاده جذاب The New Colossus، بازی Youngblood صرفا فقط یک شوتر Co-Op خوب است که در ماندگاری در ذهن بازیکن مشکل دارد. طراحی عجیب انتخاب‌ها و ماموریت‌های تکراری، سطح آن‌ را پایین‌تر می‌آورند اما جلوه‌های خوب و سیستم پیشرفت انعطاف‌پذیر آن می‌تواند مخاطبان مخصوص خود را جذب کند و بگذارید بگویم کشتن نازی‌ها هیچ‌وقت خسته کننده نمی‌شود."

IGN: 65/100

"Wolfenstein Youngblood یک شوتر Co-Op قوی است که به هیچ عنوان حتی نزدیک لذت نسخه‌های قبلی یا شخصیت‌ها و داستان فوق‌العاده جالب آن‌ها نمی‌شود. بازی به‌خوبی در بخش‌های سلاح‌ها و توانایی‌ها یا له کردن نازی‌ها در زیر پاهای‌تان ظاهر شده اما با وجود یک سیستم سطح‌بندی غیر لزومی، گیم‌پلی مخفی‌کاری ضعیف، باس‌ فایت‌های اضافه و چکپوینت‌های ناکافی، به‌سختی می‌توان از آن لذت برد. حقیقتا من انتظار بیشتری از دوقلوهای Blazkowicz داشتم."

میانگین نمرات با 17 نقد: 77


بازی Wolfenstein Youngblood چهارم مرداد برای PS4 ،Xbox One و Nintendo Switch منتشر خواهد شد اما دارندگان PC زودتر می‌توانند آن را تجربه کنند.