Menu

شورانر سریال The Witcher از بزرگ‌ترین چالش در اقتباس کردن کتاب‌ها می‌گوید

سریال The Witcher از نتفلیکس قرار است بیشتر به جای بازی‌ها، اقتباسی از روی کتاب‌های این سری باشد که محتویات بسیار بلند و زیادی دارند. داستان درون کتاب‌ها بسیار طولانی است و طرفداران کتاب‌ها هم درون سریال دقت می‌کنند که آیا شورانر و بازیگران این سریال به بخش‌های مختلف آن پایبند هستند یا خیر. این یک چالش بزرگ است، ولی رسیدن به انتظارات طرفداران یا فراتر از سطح توقعات آن‌ها عمل کردن، تنها مشکل سازندگان نبود.

به گزارش پردیس گیم، هیزریچ در میزگردی با Comicbook، از بزرگ‌ترین چالش اقتباس کردن کتاب‌ها رونمایی کرد. مشکل این است که واقعا محتویات درون کتاب زیاد و طولانی هستند:

"بزرگ‌ترین چالش این است که جملات زیادی در آن کتاب‌ها وجود دارند. ما با یک مجموعه کتاب مواجه هستیم و فقط می‌توانیم امیدوار باشیم که سریال هم تا حد ممکن ادامه پیدا کند و فرصت گفتن تمام داستان‌ها را به‌دست آوریم اما واقعا باید فصل به فصل نکات را بررسی کنیم.

برای من بدین صورت بود که با دقت کتاب را بخوانم و رویکرد خودمان از ابتدا را تعیین کنم. چه داستان‌هایی جهان The Witcher را به بهترین شکل می‌سازند؟ پایه و اساس اصلی شخصیت‌ها چه بودند؟ چگونه می‌شد مخاطبان را وارد این داستان کرد و آن‌ها را متوجه همه چیز نمود؟ واقعا مسئله درباره ترکیب تمام این موارد و مشخص کردن تاکتیک ما بود."

سریال The Witcher در پاییز امسال توسط نتفلیکس پخش خواهد شد.