Menu

شرکت Bigben Interactive استودیو Spiders Games را خریداری کرد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gematsu، چندی پیش شرکت Bigben Interactive خریداری و تصاحب استودیو Spiders Games را به صورت رسمی اعلام کرد. استودیو Spiders Games سازنده سری بازی‌هایی مانند Mars: War Logs،Bound by Flame و The Technomancer می‌باشد و در حال حاضر بر روی پروژه GreedFall کار می‌کند.

بر اساس گزارشات ارائه شده از سوی Bigben، قرار است استودیو Spiders Games با واحد کسب و کار گیمینگ این شرکت ادغام شود و "در مورد پخش بازی‌ها و سودها در راستای قدرت تبلیغاتی و بازاریابی یک ناشر ثابت شده به استودیوهای مختلف زیرمجموعه Bigben کمک کند." همچنین رئیس استودیو، یوهان روسو، سمت خود را حفظ کرده و استودیو را در راستای وظیفه جدید خود هدایت خواهد کرد.

رئیس شرکت Bigben Interactive، "آلین فلک"، در این باره توضیح داد:

"این خریداری به بهترین شکل ممکن با استراتژی ما در مورد افزایش دانایی در رابطه با چگونگی توسعه بازی‌های ویدیویی AA همخوانی دارد. ما با خوشحالی به استعدادهای Spiders خوش‌آمد می‌گوییم، کسانی که قدرت واحدهای توسعه ما را دوچندان خواهند کرد و در پروژه‌های جاه‌طلبانه ما مشارکت خواهند داشت."

روسو، رئیس شرکت Spiders نیز در این باره گفت:

"ما در مورد پیوستن به گروه BigBen دیدی مثبت داریم چرا که در مورد چشم‌اندازها و استراتژی تعیین شده اشتراکات فراوانی با یکدیگر داریم. به عنوان بخشی از گروه BigBen در آمدن فرصت‌های منحصر به فردی را پیش روی ما می‌گذارد تا بازی‌های با کیفیت بیشتری خلق کنیم."

نظر شما در این باره چیست؟