Menu

عنوان Control گلد و آماده عرضه شد

Control جدیدترین پروژه‌ی استودیوی Remedy پس از بازی Quantum Break می‌باشد که علی‌رغم داشتن وجه مشترک با عناوین قبلی این استودیو، تفاوت‌هایی نیز با آن‌ها دارد. یکی از تفاوت‌های عمده‌ی Control با ساخته‌های قبلی Remedy نظیر Alan Wake وجود مراحل فرعی و رمز و راز در دنیای آن است. همچنین انتظار می‌رود زمان بیشتری برای به پایان رساندن Control نسبت به Alan Wake نیاز باشد. این بازی قرار است توسط شرکت 505 Games منتشر شود و اولین بازی غیر انحصاری Remedy، بعد از قطع همکاری با شرکت Microsoft می‌باشد. این استودیو پیش از این دو بازی Alan Wake و Quantum Break را به ترتیب برای کنسول‌های Xbox 360 و Xbox One توسعه داده بود. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از وب سایت Dualshockers، حال اما به تازگی و در جریان جدیدترین اخبار منتشر شده از این بازی، سازندگان خبر از پایان روند ساخت بازی دادند.

امروز یکی از کارگردانان اصلی بازی در پیامی که در توییتر منتشر کرد، اعلام کرد که بازی گلد شده است. او در این رابطه گفت:"بالاخره تمام شد. یک آی پی جدید، تکنولوژی جدید، ساختار جدید، مسیر جدید و سه پلتفرم." تمام موارد اشاره شده تغییراتی هستند که Remedy برای اولین بار در بازی‌های خود اعمال می‌کند، به خصوص افزایش تعداد پلتفرم‌ها به سه پلتفرم. در ادامه نیز تامس پوها (Thomas Puha)، یکی دیگر از اعضای تیم سازنده‌ی بازی در این رابطه گفت:" سه سال تمام کار سخت و دشوار. بالاخره موفق شدیم تا بازی را به این کیفیت عالی برسانیم و این موضوع برای ما شگفت انگیز است. بازی بسیار بزرگ و همچنین متفاوت است. برای تیمی مانند تیم ما که کمتر از 100 نفر در آن مشغول به کار هستند، ساختن چنین بازی بزرگی یک موضوع استثنایی است."

بازی Control در تاریخ 27 ماه آگوست (5 ماه شهریور) برای دو کنسول PlayStation 4 و Xbox One و همچنین پلتفرم PC منتشر خواهد شد.