Menu

اطلاعات هیجان‌انگیز از یکی از سکانس‌های اکشن و مبارزه‌ای سریال The Witcher منتشر شد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Comicbook، طرفدارانی که در پنل سریال The Witcher برای رویداد Comic Con 2019 شرکت کردند، با سوپرایزها و ویدیوهای جالبی از سریال مواجه شدند. در حالی که هنوز ویدیویی که برای آن‌ها به نمایش در آمد به بیرون درز نکرده، توضیحات کامل سکانس آن را داریم که گرالت را در مبارزه‌ای درون اتاق ملکه Calanthe به نمایش می‌گذارد.

توجه: ادامه متن ممکن است اتفاقات یکی از سکانس‌های اکشن و مبارزه‌ای را لو بدهد، پس اگر دوست دارید که همه چیز را خودتان در سریال ببینید، پیشنهاد می‌کنیم که آن را نخوانید.

وسیله‌های داخل اتاق شکسته‌اند و شمشیرها به‌سرعت به بیرون کشیده می‌شوند. سربازان هم اول از همه به سمت اتاق یورش می‌برند و اهمیتی نمی‌دهند که با چه کسی روبه‌رو خواهند شد. گرالت شخصی را با یک تبر می‌کشد و سپس با شمشیر خود سراغ از بین بردن سایر سربازان داخل اتاق می‌رود. همکاری گرالت با سربازان همراه خود سر و صدای زیادی به‌ پا می‌کند و او حتی یک یا دو نفر از آن‌ها را نجات می‌دهد که انتظار این رفتار مهربانانه را از گرالت نداشتند بنابراین به‌نظر اتحاد بین آن‌ها مورد آزمایش قرار می‌گیرد.

ناگهان شمشیر گرالت با یک شمشیر دیگر برخورد می‌کند و دوربین طوری حرکت می‌کند تا مشخص شود که آن شخص دیگر، خود ملکه Calanthe است. او فریاد می‌زند که بس کنید و ویدیو با زوم کردن روی گرالت، تمام می‌شود.

امیدواریم که نتفلیکس کلیپ مربوط به این سکانس را هم به‌زودی برای عموم نمایش دهد. تا آن زمان، می‌توانید از تماشای اولین تریلر این سریال لذت ببرید.

سریال The Witcher در پاییز امسال توسط نتفلیکس پخش خواهد شد. همچنین فصل دوم این سریال ساخته می‌شود.