Menu

Respawn: بازی Sekiro “بسیار مشابه” Jedi Fallen Order است

Star Wars Jedi: Fallen Order قطعا یکی از مورد انتظارترین بازی‌هایی است که در پاییز امسال منتشر می‌شود. Respawn با این بازی هم می‌خواهد به کیفیت خوبی مثل Apex Legends (و همچنین Titanfall 2 که با وجود فروش ضعیف، مورد تحسین منتقدان قرار گرفت) دست یابد و قرار است برای اولین‌بار پس از مدتی طولانی، یک تجربه تک‌نفره اکشن ماجراجویی از Star Wars را مهیا سازد.

چیزی که ما در نمایش‌های گیم‌پلی بازی دیدیم، قطعا امیدوار کننده بودند گرچه سازندگان جزئیات دقیقی از ساختار Jedi Fallen Order به اشتراک نگذاشته‌اند. حال بالاخره توانستیم جزئیات بیشتری به‌دست آوریم.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTECH، طی مصاحبه‌ای طولانی در مجله EDGE، کارکنان استودیوی Respawn دو بار از استودیوی FromSoftware سخن گفتند. برای شروع، جیسون دِهراس که طراح ارشد مبارزات Star Wars Jedi: Fallen Order است، گفت این بازی "بسیار مشابه" Sekiro: Shadows Die Twice خواهد بود:

"من فکر می‌کردم که این بسیار عالی است و اطمینان‌بخش است که بدانید این نوع بازی‌ها را بدون نوار استقامت (Stamina) هم می‌توان ساخت. آن‌ها به شما اجازه حمله و جاخالی را بدون هیچ‌گونه هزینه‌ای می‌دهند و سپس هوش مصنوعی به شما می‌گوید که در حال انجام حرکت درست هستید یا نه (ویژگی‌های بازی Sekiro را بازگو کرد). این موارد برای ما تاییدیه بود که نیازی نیست تمام امکانات بازیکن را محدود بسازیم. بگذاریم آزادی بیشتری داشته باشند و به هوش مصنوعی بسپاریم که به خدمت‌شان برسند. این نکته مثبتی بود که بدانیم یک بازی شبیه عنوان ما هم وجود دارد، بسیار شبیه."

استیگ آسماسن، کارگردان Jedi Fallen Order، در ادامه قدردانی خود از FromSoftware را به‌طور صریح‌تری بیان کرد و آن را بیشتر به عنوان یک الهام‌بخش خواند:

"من از زمان King’s Field از طرفداران بزرگ FromSoftware بوده‌ام. واقعا King’s Field II یکی از بهترین بازی‌های زندگی من است اما این‌طور هم نیست که اگر از یک بازی خوش‌مان بیاید، دقیقا همان را دوباره بسازیم. باید یاد بگیریم که نکات جالب و سرگرم کننده آن‌ بازی‌ها در چیست."

Star Wars Jedi: Fallen Order قطعا به سختی بازی‌های FromSoftware نخواهد بود اما همچنان ارزش آن را دارد که طرفداران این استودیوی ژاپنی هم تجربه‌اش کنند.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در تاریخ 5 نوامبر (جمعه، ۲۴ آبان ۱۳۹۸) برای PS4 ،Xbox One و PC در دسترس قرار خواهد گرفت.