Menu

پرداخت‌های درون برنامه‌ای به‌زودی به Sea of Thieves اضافه خواهند شد

بازی Sea of Thieves تاکنون عاری از هرگونه پرداخت‌های درون برنامه‌ای یا موارد مشابه آن بود اما در هر صورت نمی‌توانست بدون چنین چیزی تا آخر دوام بیاورد. استودیوی Rare همیشه گفته که پرداخت‌های درون برنامه‌ای را در نقشه‌های خود داشتند و ظاهرا به‌زودی شاهد اجرای آن خواهیم بود. به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTECH، جو نیت به عنوان تهیه کننده اجرایی Sea of Thieves، در رابطه با فروشگاه آنلاین جدید این بازی و مواردی که از طریق آن فروخته می‌شوند صحبت کرد.

نیت به طرفداران اطمینان داد که Rare رویکردی منفی برای پرداخت‌های درون برنامه‌ای در Sea of Thieves در پیش نخواهد گرفت و گفت:

"ما هرگز کاری نمی‌کنیم که باعث قوی‌تر شدن یک بازیکن نسبت به دیگران شود. هیچ‌وقت در Sea of Thieves قدرت را از طریق پول واقعی به فروش نمی‌رسانیم. به هیچ عنوان چیزی نمی‌فروشیم که باعث جدایی بازیکنان شود. ما عاشق این هستیم که مردم در Sea of Thieves کنار هم باشند و همین ایده در کسب‌وکار دیجیتالی ما اجرا خواهد شد. ما می‌خواهیم که این بخش کاملا اختیاری باشد تا در صورت عدم تمایل، مجبور به ورود به آن نشوید و همچنین مشخص می‌کنیم که قرار است چه چیزی بخرید پس شاهد هیچ‌گونه لوت‌ باکس هم نخواهیم بود. این‌ها اصول ما هستند."

Rare از طریق پرداخت‌های درون برنامه‌ای به فروش حیوانات همراه، Emoteها و موارد تزئینی کشتی را به فروش خواهد رساند. تزئینات کشتی دارای تم مخصوصی خواهند بود که یادآور شخصیت‌های پرطرفدار Rare و Microsoft هستند. حیوانات همراه در اواخر این هفته توسط اینسایدرها آزمایش می‌شود و مدتی کوتاه بعد از آن به فروشگاه می‌آیند.

بازی Sea of Thieves برای PC و Xbox One در دسترس است.