Menu

تاریخ انتشار Nightwolf برای Mortal Kombat 11 لو رفت

از زمان اعلام حضور Nightwolf در Kombat Pack بازی Mortal Kombat 11، طرفداران بی‌صبرانه منتظر جزئیات بیشتر از آن هستند. اد بون به عنوان کارگردان بازی، در توئیتر چندین بار اشاراتی به این شخصیت داشته اما هیچ صحبتی از زمان اضافه شدن او به بازی نشده است. حدس‌وگمان‌های زیادی درباره زمان افزودن این مبارز به Mortal Kombat 11 توسط طرفداران صورت گرفته، اما حالا به لطف اطلاعات لو رفته جدید، می‌توانیم از زمان رسمی آمدن Nightwolf به بازی آگاه باشیم.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Comicbook، کاربر Scotia از ResetEra متوجه شده که دارندگان Kombat Pack می‌توانند از 13 اوت (22 مرداد) به شخصیت Nightwolf دسترسی زودهنگام داشته باشند. تصویر زیر در وب‌سایت Nintendo دیده شد که در حال حاضر 25 درصد تخفیف برای نسخه Switch این بازی زده‌اند اما ظاهرا آن‌ها به اشتباه تاریخ افزودن Nightwolf به Mortal Kombat 11 را هم لو دادند.

به‌نظر می‌رسد این اطلاعات درست باشد چون اکنون که نگارش این خبر در حال انجام است، هنوز تاریخ انتشار Nightwolf در سایت Nintendo دیده می‌شود اما مشخص نیست آن‌ها به اشتباه تاریخ آمدن Nightwolf را مشخص کرده‌اند یا نه. در حالی که این خبر به‌نظر معتبر است، ولی به هر حال تا زمان اعلام رسمی خود سازندگان باید منتظر بمانیم.

بازی Mortal Kombat 11 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های PC ،PS4 ،Xbox One و Nintendo Switch در دسترس قرار دارد.