Menu

گروهی از طراحان God of War به استودیوی The Initiative از مایکروسافت ملحق شدند

The Initiative یک استودیوی بازی‌سازی Xbox است که در سانتا مونیکای کالیفرنیا قرار دارد. این استودیو در ژوئن سال 2018 تاسیس شد و شعار آن‌ها خلق "تجربه‌ بازی‌های جاه‌طلبانه و نوآورانه" برای Xbox است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از videogameschronicle، یان میلر، کای ژنگ، کریس اونیل و ری یومنس (که برروی Tomb Raider هم کار کرده بود) همگی طی چند ماه گذشته با توجه به پروفایل LinkedInشان از استودیوی همسایه Sony Santa Monica به The Initiative پیوستند و در این بین طراح ارشد سابق استودیوهای Motive و Naughty Dog یعنی رابرت رایان هم دیده می‌شود.

فیونا چرباک، استعدادیاب سابق استودیوهای جهانی Sony Interactive Entertainment، اخیرا به مایکروسافت برای کمک به گسترش استودیوهای Xbox ملحق شده و تمرکز فعلی او بر استودیوی The Initiative است. شاید حضور قبلی این شخص در سونی و دوستانش در آنجا، دلیلی باشد که تا این حد از توسعه‌دهندگان استودیوهای PlayStation را جذب The Initiative می‌کند.

از دیگر جذب‌های اخیر این استودیو می‌توان به افراد با استعدادی مثل دنیل نویبیگر (یکی از کارگردانان سری Tomb Raider) و درو مورای، طراح ارشد Sunset Overdrive اشاره کرد.

همچنین برایان وسترگارد که مدیر تولید The Initiative است، قبلا تهیه کننده ارشد God of War هم بوده است.

با توجه به اینکه این استودیو سازندگان God of War ،Tomb Raider و Uncharted را جذب می‌کند، احتمالا مشغول کار برروی یک بازی سوم شخص اکشن است.