Menu

Techland همچنان برای نسخه اول Dying Light محتویات اضافه تولید خواهد کرد

استودیو Techland به پروژه جدید خود، Dying Light 2، اطمینان زیادی دارد و در روزهای اخیر اطلاعات زیادی از آن منتشر کرده است. موفقیت نسخه اول از این سری باعث شد آن‌ها سریعاََ سراغ بازی دوم بروند اما به نظر می‌رسد کار تیم Techland با بازی اول تمام نشده و همچنان برنامه‌هایی برای آن دارد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt، طراح ارشد Dying Light، "تیمون اسمکتالا"، در گفت و گویی با GameIndustry اطلاعاتی پیرامون موفقیت بازی اول و برنامه‌های آن‌ها در آینده منتشر کرد. او تایید کرد که تیم Techland در نظر دارد در کنار توسعه نسخه دوم این سری محتویات بیشتری برای Dying Light 1 عرضه کنند تا مخاطبین را راضی نگه دارند.

اسمکتالا در این باره توضیح داد:

"ما جامعه‌ای فعال داریم که صدای خود را به همه می‌رسانند. آن‌ها سعی دارند به همه بگویند که عاشق این بازی هستند و دیگران نیز باید آن را دوست داشته باشند. من مطمئن نیستم که سال جاری چگونه به پایان برسد. ما در سال گذشته 10 محتوای‌اضافه مختلف عرضه کردیم. بنابراین در مورد امسال مطمئن نیستم چرا که باید تمرکز خود را بر روی Dying Light 2 بگذاریم."

"اما ما دقیقاََ قبل از E3 2019 جلسه‌ای داشتیم و در آن تصمیم گرفتیم همچنان موارد تازه‌ای به نسخه اول سری اضافه کنیم. ما تیم کوچکی داریم که در حال حاضر بر روی محتویات اضافه Dying Light کار می‌کند."

Dying Light 2 در بهار سال آینده برای سه پلتفرم PC،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.

نظر شما در این باره چیست؟