Menu

بازی Gears 5 در زمان عرضه فاقد حالت بتل رویال خواهد بود؛ می‌تواند در زمانی دیگر اضافه شود

بتل رویال را چه یک سبک جداگانه یا صرفا حالت ساده بخش چندنفره بدانید، به محبوبیت عظیم خود ادامه می‌دهد. فرانچایزهایی مثل Call of Duty و Battlefield بتل رویال خود را معرفی کرده‌اند و عناوین مخصوص بتل رویالی مثل Fortnite و Apex Legends روند بسیار خوب خود را طی می‌کنند. یک فرانچایزی که فعلا وارد این عرصه نمی‌شود، Gears of War است.

به گزارش پردیس گیم، رایان کِلِوِن به عنوان کارگردان بخش چندنفره Gears 5، در مصاحبه‌ای با Gamespot گفت این بازی در زمان عرضه بتل رویال نخواهد داشت. او گفت اعضای استودیوی The Coalition از "طرفداران بزرگ" بتل رویال به عنوان یک سبک هستند و افزود بازخوردهای طرفداران را گوش می‌دهند تا تصمیم بگیرند بعد از عرضه چه چیزی به این عنوان اضافه کنند:

"Gears 5 شامل بتل رویال نمی‌شود. ما از طرفداران بزرگ سبک بتل رویال هستیم اما می‌خواهیم مطمئن شویم که بتل رویال را در ابعادی قابل توجه به Gears اضافه می‌کنیم. ما مدام به صحبت‌های طرفداران Gears گوش می‌دهیم و بررسی می‌کنیم که چگونه طبق بازخوردهای طرفداران، حالت‌های بازی خود را تکامل ببخشیم."

راد فرگوسن، رئیس استودیوی Coalition، پیش از این به IGN گفته بود آن‌ها نمی‌خواهند فقط صرفا برای اینکه به این جمع اضافه شوند، بخش بتل رویال به عناوین خود اضافه کنند. در عین حال، خود کِلِوِن هم در مصاحبه با همین سایت گفته بود: "به عنوان یکی از طرفداران این سبک، دوست دارم که چنین چیزی را ببینم اما قرار دادن مبارزات محبوب سری Gears در حالت باز و آزاد بتل رویال دشوار است. آن‌ها دو حالت بسیار متفاوت از مبارزه هستند. غیر ممکن هم نیست ولی انجام آن تمرکز زیادی می‌خواهد."

در حالی که Gears 5 فاقد حالت بتل رویال است، شامل حالت‌های دیگری مثل Escape، Versus، Horde و بخش داستانی می‌شود که همه آن‌ها را می‌توانید با دوستان خود بازی کنید. بازی همچنین از قابلیت کراس پلی بین PC و Xbox One پشتیبانی خواهد کرد.

بازی Gears 5 در تاریخ 19 شهریور برای پلتفرم‌های PC و Xbox One عرضه خواهد شد.