Menu

مشاوره رایگان برای خرید کامپیوترهای گیمینگ

فروشگاه اگزو گیم به عنوان واردکننده و عرضه کننده رسمی محصولات گیمینگ، مدتی است که بخش PC Gaming خود را راه‌اندازی کرده است و شما گیمرهای عزیز ایرانی از طریق این بخش می‌توانید محصولات مختلف گیمینگ نظیر قطعات کامپیوتر (کارت گرافیک، مادربرد، پاور و …) و البته سیستم‌های اسمبل شده و آماده گیمینگ را خریداری کنید.

ارائه مشاوره رایگان برای خرید سیستم

یکی از خدمات ویژه اگزو گیم به شما عزیزان، ارائه مشاوره رایگان در زمینه خرید قطعات کامپیوتر است که به شکل کاملا رایگان در گروه تلگرامی EXO GAME CLUB و صفحه رسمی اینستاگرام اگزو گیم صورت می‌پذیرد. شما عزیزان می‌توانید از طریق یکی از دو را ارتباطی ذکر شده و یا تماس با شرکت اگزو گیم از طریق شماره ۸۸۹۴۶۵۶۱ سوالات و مشکلات خود را مطرح کنید و در سریع‌ترین زمان ممکن تیم فنی اگزو گیم پاسخگوی شما عزیزان خواهد بود.

فروش سیستم‌های گیمینگ آماده

ارائه سیستم‌های گیمینگ آماده یکی دیگر از خدمات اگزو گیم به مشتریان عزیز است. شما می‌توانید از طریق بخش "کامپیوترهای آماده" در رده قیمتی‌های مختلف سیستم گیمینگ مدنظر خود را پیدا کنید، اگر نیاز به تعویض قطعه‌ای است، آنرا درخواست دهید و نهایتا سیستم گیمینگ خود را خریداری نمایید. تیم فنی اگزو گیم در سریع‌ترین زمان ممکن سیستم را اسمبل کرده و برای شما عزیزان در سرتاسر نقاط ایران ارسال می‌کند.

گارانتی و ضمانت رسمی، پشتوانه خرید شماست

فروشگاه اگزو گیم دارای مجوز رسمی وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین نماد اعتماد و ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و تمامی محصولات این فروشگاه، دارای گارانتی معتبر و ضمانت‌نامه رسمی اصالت کالا هستند.

لذت گیم با اگزو گیم

هدف اگزو گیم تبدیل شدن به فروشگاهی است که تمامی نیازهای یک گیمر درون آن یافت می‌شود، ما در اگزو گیم می‌خواهیم تمامی محصولات موردنیاز گیمرها را با بهترین قیمت ممکن موجود کنیم و با ایجاد فضایی صمیمانه، شما عزیزان را از زمان خرید تا تجربه بازی، همراهی کنیم.

برای همراه شدن با اگزو گیم شما عزیزان می‌توانید کانال تلگرامی و یا صفحه رسمی اگزو گیم در اینستاگرام را دنبال نمایید.