Menu

تماشا کنید: قهرمان جدید بازی For Honor معرفی شد

بازی For Honor در زمان عرضه‌ی خود علیرغم کیفیت بالایی که داشت ولی به خاطر سرورهای ضعیف و مچ میکینگ بد نتوانست به موفقیت برسد. اما در ادامه‌ی راه این بازی شرکت Ubisoft با پشتیبانی خوب و عرضه‌ی حالت‌های جدید و مختلف برای بازی توانست برخی از کاربران قدیمی این بازی را برگرداند. همچنین با رایگان کردن بازی در مقاطع مختلف باعث شد تا کاربران جدیدی نیز به بازی اضافه شوند. در جریان E3 گذشته نیز رویداد جدیدی برای بازی عرضه شد و استقبال کاربران این بازی را به دنبال داشت. همچنین Ubisoft در هر سیزن شخصیت‌های جدیدی به بازی اضافه می‎کند که تا کنون هیروهای Black Prior، Hitokiri، Taindi، Shaolin، Nuxia ، Jiang Jun و Highlander به بازی اضافه شده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از وب سایت Vg247، حال اما به تازگی و در جریان جدیدترین اخبار منتشر شده، از محتویات سیزن سوم سال سوم بازی For Honor رونمایی شد.

قرار است در این سیزن کاراکتر جدیدی با نام Hulda در تاریخ 8 ماه آگوست (17 ماه مرداد) به بازی اضافه شود که البته نام مذکر این هیرو نیز Gretar است. این هیرو برای کسانی که سیزن پس بازی را دارند رایگان خواهد بود و از تاریخ 1 آگوست در دسترس این کاربران قرار می‌گیرد. سایر کاربران نیز باید 15 هزار استیل را برای داشتن این هیرو در بازی خرج کنند. در ادامه نیز مپ جدیدی با نام the Viking fortress of Storr Stronghold به حالت بریج بازی اضافه می‌شود که این موضوع یکی از خواسته‌های اصلی کاربران بازی بود و کاربران دائما به تکراری بودن سه مپ اصلی این حالت اعتراض می‌کردند. همچنین سه هیروی Nobushi, Shinobi, Orochi قرار است نرف بک داج شوند تا بالانس گیم پلی بازی رعایت شود. تریلر منتشر شده را می‌توانید در پایین خبر مشاهده کنید:

تماشا به صورت تمام صفحه

دانلود با کیفیت SD – دانلود HD