Menu

تاریخ عرضه The Church in the Darkness مشخص شد + تریلر لانچ

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، امروز استودیو مستقل Paranoid Production و ناشر Fellow Traveler اعلام کردند عنوان The Church in the Darkness در تاریخ 2 آگوست(11 مرداد) برای پلتفرم‌های Nintendo Switch ،Xbox One ،PS4 و PC منتشر خواهد شد. به همراه این اعلامیه، تیم Paranoid Production تریلر لانچ بازی را نیز منتشر کرده است تا بازیکنان متوجه حال و هوای کلی این عنوان شوند.

عنوان The Church in the Darkness بازیکنان را در نقش ویک که قبلاََ یک پلیس بوده است قرار می‌دهد. ویک باید وارد شهری که پایگاه شورشیان انقلابی در آمریکای جنوبی است شود و برادرزاده(خواهرزاده) خود را پیدا کند. بازیکنان کم کم وارد جزئیات داستانی خواهند شد و متوجه انگیزه انقلابیان و ریشه‌های تاریک خواسته‌های آنان می‌شوند. آیا آن‌ها هدف‌های ایده آلیستی دارند و خواستان ساخت یک جامعه Utopia‌‍ی هستند و یا این که موضوع هولناک‌تر از این حرف‌ها است؟

در ادامه تریلر را مشاهده می‌کنید:

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

در قسمت توضیحات آمده است:

"این به بازیکنان بستگی دارند که چه رویه‌ای را پیش بگیرند. آن‌ها می‌توانند بی سر و صدا وارد پایگاه فرقه شوند و با اعضای آن صحبت کنند تا اطلاعات بیشتری در مود هدف و عملکرد آن‌ها داشته باشند."

با توجه به اعلانات Paranoid Productions، عنوان The Church in the Darkness بیشتر حول یک فرقه خاص می‌چرخد و نشان می‌دهد که درون چنین فرقه‌هایی شبیه بیرون آن‌ها نیست.

همچنین لازم به ذکر است که بازی چندین پایان مختلف خواهد داشت که بسته به انتخاب‌های بازیکنان شکل خواهند گرفت لذا این اثر قابلیت تکرار بالایی دارد.

The Church in the Darkness با قیمت 20 دلار عرضه خواهد شد.

نظر شما در این باره چیست؟