Menu

تصاویر و اطلاعات جدیدی از بازی Wolfenstein: Youngblood منتشر شد

فقط بخش Co-Op، گیم‌پلی و داستان غیر خطی و حضور محتوای بزرگ‌تر در Youngblood نیستند که نسبت به نسخه‌های قبلی جدید هستند. برخلاف بازی‌های گذشته، در Youngblood شاهد وجود برخی مکانیزم‌های نقش‌آفرینی هم خواهیم بود. با این وجود که پیشرفت و ارتقا در عناوین پیشین Wolfenstein از استودیوی MachineGames وجود داشتند، در Youngblood این سیستم با داشتن پیشرفت سطح مناسب، درخت‌های مهارت، نوارهای سلامتی و مواردی دیگر بهبود یافته است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamingbolt، شرکت Bethesda با پست جدیدی در وبلاگ خود اطلاعات جدیدی از موارد ذکر شده منتشر کرده است. Wolfenstein: Youngblood در طول گیم‌پلی به بازیکنان امتیازات توانایی (Ability Points) پاداش می‌دهد که می‌توان از آن‌ها برای ارتقای قدرت خود در 3 شاخه Mind (ذهن)، Muscle (بازو) و Power (نیرو) استفاده نمود. همچنین در این عنوان شاهد "سیستم جدید ارتقای سلاح خواهیم بود که به شما اجازه بهبود تمام جنبه‌های سلاح‌تان را می‌دهد." تمام این‌ها وعده "کنترل بیشتر بر انبار مهمات شما را خواهند داد."

درخت مهارت Mind شامل ارتقاهایی مثل برداشت مهمات از اجساد، توانایی دیدن آیتم‌های مخفی در رادار، حرکت سریع، افزایش نوار سلامتی، داشتن خشاب کاملا پر هنگام سوئیچ سلاح‌ها و مواردی دیگر می‌شود.

درخت مهارت Muscle هم ارتقاهای جالبی مثل حمل دو سلاح همزمان (بله این‌بار دیگر از همان ابتدا چنین قابلیتی ندارید)، داشتن زره بیشتر، حمل ظرفیت بیشتر مهمات و اجازه ذخیره سلاح‌های سنگین در وسایل (Inventory) می‌شود.

در نهایت هم به درخت مهارت Power می‌رسیم. Bethesda جزئیات زیادی از این سیستم پیشرفت به اشتراک نگذاشته اما چند ارتقا در این رابطه را ذکر کردند که جالب به‌نظر می‌رسد. مثلا اینکه می‌توانید دشمنان را با یک ضربه محکم له کنید یا کل شاخه‌های مهارت خود را با دستگاهی ارتقا دهید که با بالاتر رفتن سطح شما، قوی‌تر خواهد شد.

همچنین در Youngblood شاهد سیستم ارتقای سلاح جدید و عمیق‌تری خواهیم بود و چندین اجزای مختلف سلاح‌ها قابل ارتقا هستند که شامل هدف‌گیری، سرلوله، استوک‌ها و خشاب‌ها می‌شود. هر ارتقای سلاح در یکی از 3 شاخه Stier (افزایش میزان آسیب‌رسانی سلاح)، Nadel (بهبود دقت) و Tempo (سرعت شلیک) قرار می‌گیرد. ترکیب هر یک از این 3 برند روی یک سلاح، باعث بهبود بیشتر آن خواهد شد.

ارتقای سلاح‌ها از طریق ارز داخل بازی به نام Silver قابل خرید هستند. Silver را می‌توان در پاریس پیدا کرد و سازندگان از این طریق شما را به گشتن در محیط تشویق می‌کنند و البته آن‌ها را می‌توانید با تکمیل اهداف و ماموریت‌ها به‌دست آورید. گفته نشده که Silver را بتوان با پول واقعی هم خرید اما Bethesda پیش از این گفته بود Youngblood فقط در بخش وسایل تزئینی و زیبایی دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای است.

عنوان Wolfenstein: Youngblood در تاریخ 26 جولای (جمعه 4 مرداد) برای تمام پلتفرم‌های Xbox One، PS4، PC و Nintendo Switch عرضه خواهد شد.