Menu

سریال The Witcher در آینده از بازی‌ها اقتباس نخواهد کرد

به‌‌نظر می‌رسد بسیاری از کسانی که از سری بازی‌های The Witcher لذت برده‌اند، قرار است با سریال آن هم لحظات خوشی را سپری کنند، ولی ظاهرا این سریال ارتباط چندانی به بازی‌ها نخواهد داشت.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، لارن هیزریچ به عنوان شورانر سریال The Witcher، در Comic Con 2019 راجع به این سریال و اینکه آیا هرگز سراغ اقتباس کردن بازی‌ها هم می‌رود یا نه صحبت کرد. هیزریچ گفت حتی اگر فرض بگیریم این سریال تا چندین فصل هم ادامه داشته باشد، هیچ‌وقت چنین اتفاقی نخواهد افتاد:

"حتی با دید بسیار بلند مدت هم می‌گویم نه، ما شروع به اقتباس کردن از بازی‌ها نمی‌کنیم. در حال حاضر فقط می‌توانم درباره یک فصل صحبت کنم، من بسیار برای آن هیجان‌زده هستم و بقیه هم به نوعی مغز من را منفجر می‌کنند. اگر کسی از من بپرسد در فصل هفتم چه اتفاقاتی می‌افتد، مطمئنا من فکرهایی در سر دارم. در صورت موفقیت، به آنجا هم می‌رسیم."

در حالی که سری بازی‌های The Witcher هم از کتاب‌های اصلی الهام گرفته‌اند، همچنان دارای تفاوت‌هایی نسبت به آن‌ها بودند بنابراین شاید اگر کسی فقط بازی‌ها را رفته باشد، از برخی مسائل درون سریال و کتاب بی‌خبر باشد.

شما می‌توانید اولین تریلر رسمی این سریال را در این بخش مشاهده کنید. فصل اول The Witcher در اواخر سال 2019 منتشر خواهد شد. از همه مهم‌تر اینکه صحنه وان حمام را هم در فصل اول سریال می‌بینیم ولی هنوز مشخص نیست چه کسی در وان است.