Menu

تماشا کنید؛ تریلر روز انتشار Beyond: Two Souls در فروشگاه Epic Games

عنوان اکشن ماجراجویی Beyond: Two Souls در ابتدا توسط استودیوی Quantic Dream به صورت انحصاری در سال 2013 بر روی PlayStation 3 منتشر شد و دو سال بعد در 2015 برای باری دیگر عرضه‌ای دوباره روی PlayStation 4 را تجربه کرد و حالا از طریق Epic Games Store برای دارندگان PC در دسترس قرار گرفته است. این عنوان پس از Heavy Rain دومین بازی از Quantic Dream است که برای فروش در فروشگاه Epic Games قرار می‌گیرد. جدیدترین ساخته‌ی این استودیو یعنی Detroit: Become Human نیز قرار است در ادامه‌ی سال میلادی جاری از طریق Epic Games Store برای کامپیوترهای شخصی عرضه شود.

بیانیه‌ی کارگردان و نویسنده‌ی بازی یعنی دیوید کیج (David Cage) را مشاهده می‌کنید؛

«بازی Beyond: Two Souls برای من یک داستان بسیار شخصی محسوب می‌شود. می‌خواستم مسیر زندگی یک شخصیت را به نمایش بگذارم، سفر زندگی جودی هولمز (Jodie Holmes) از وقتی که یک بچه بود تا زمانی که به سن بزرگسالی رسید. از طریق نشان دادن صحنه‌های مقتدرانه‌ای از زندگی او، قصد داشتم توصیف کنم چطور اتفاقاتی که برایمان پیش می‌آید ما را به کسی که هستیم تبدیل می‌کند. این قصه، داستانی است درمورد پذیرفتن خود، درباره هویت، درمورد مرگ و ماجراهایی که بعد از آن روی می‌دهد. اِلن پیج (Ellen Page) و ویلم دفو (Willem Dafoe) هر دو عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود به اجرا گذاشتند و کمک کردند زندگی جودی هولمز برای مدت‌های طولانی در ذهن بازیکنان باقی بماند.»

آقای Guillaume de Fondaumière، یکی از بنیان‌گذاران Quantic Dream افزود؛

«بعد از عرضه‌ی موفقیت‌آمیز Heavy Rain روی PC از طریق Epic Games Store در ماه گذشته، هیجان‌زده هستیم تا Beyond: Two Souls را به صورت کاملاً بهینه شده برای کامپیوترهای شخصی منتشر کنیم.»

به گزارش پردیس گیم و به نقل از wccftech، این نسخه از بازی به همراه DLCهای منتشر شده عرضه می‌شود و به صورت 60 fps و سازگاری کامل با صفحه‌های نمایش 21:9 Ultrawide اجرا خواهد شد (در کنسول‌ها روی 30 فریم قفل شده بود). بازیکنان می‌توانند انتخاب کنند که داستان را به ترتیب زمانی یا سینماتیکی تجربه کنند و حتی یک گزینه برای حالت کوآپ نیز در نظر گرفته شده.

تریلر رسمی Beyond: Two Souls برای PC را در ادامه مشاهده می‌کنید. علاوه بر این، یک دموی رایگان نیز منتشر شده که به وسیله آن می‌توانید قبل از خرید، مقداری از بازی را تجربه کنید.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

نمایش به صورت تمام صفحه