Menu

تایید شد: شایعات اخیر پیرامون بازسازی Red Dead Redemption و عرضه DLC با محوریت بیگانگان برای RDR II جعلی بودند

همان‌طور که می‌دانید چند روز پیش شایعاتی منتشر شدند که ادعا داشتند Rockstar در حال کار برروی نسخه بازسازی‌شده Red Dead Redemption و هم‌چنین یک DLC داستانی با محوریت بیگانگان و موجودات فضایی برای Red Dead Redemption 2 است. خب اکنون بد نیست بدانید تمامی آن شایعات دروغ بوده‌ و تنها یک کاربر Reddit پشت آن‌ها بوده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DSOGaming، کاربر throwaway11113454 در Reddit که این شایعات را پخش کرده، ساعاتی پیش اعلام کرد که هیچ دوست و همکاری در Rockstar ندارد و این شایعات را تنها به این دلیل منتشر کرده که ببیند آیا سایت‌های بزرگ آن را پوشش می‌دهند یا نه! ساعاتی پیش وی در Reddit نوشت:

"هیچ DLC و افزونه‌ای برای Red Dead Redemption 2 یا کار برروی بازسازی نسخه اول در کار نیست."

"این کار و پخش شایعه چیزی بوده که من همیشه دوست داشتم آن را انجام دهم. چند وقتی می‌شود که به آن فکر می‌کنم و وقتی Red Dead Online را دیدم، به نظرم فرصت خوبی بود. پس در ابتدا با خود گفتم که در Red Dead Redemption 2 نشانه‌ها و اشارات زیادی به موجودات فضایی وجود دارد و برای همین به شایعه‌پراکنی درباره آن پرداختم؛ و خب همانند بسیاری از شایعات این‌ها از قول "یکی از دوستانم در Rockstar Games" نقل کردم! "

"سپس با خود گفتم به غیز از DLC داستانی دیگر چه چیزی می‌خواهم؟ بله درست است؛ بازسازی Red Dead Redemption! پس درباره آن نیز به دروغ چیزهایی را گفتم. ولی راستش را بخواهید اصلا انتظار چنین چیزی را نداشتم و فکر می‌کردم این صحبت‌ها توجه کسی را جلب نخواهد کرد. ولی وقتی فردایش Reddit را باز کردم،‌با بزرگ‌ترین لیست نوتیفیکیشن و پیام روبرو شدم. واقعا باورم نمی‌شد که شایعات به چه آسانی منتشر می‌شوند و وقتی تیتر چندین خبر را در گوگل در این رابطه دیدم، فهمیدم که قضیه واقعا جدی است. اکنون نیز تنها دلیلی که به این دروغ اعتراف می‌کنم این است که متوجه شدم امید برخی را بسیار بالا برده‌ام و سبب خیال‌پردازی‌های بسیاری برای عده‌ای شده‌ام. "

"از این آزمایش متوجه شدم که مردم تقریبا هر چیزی را که کمی منطقی به نظر برسد، باور می‌کنند؛ و اینکه قدرت رسانه بسیار زیاد است. ممنون از اینکه به حرف‌هایم گوش دادید. "

نظر شما چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.