Menu

بیش از 30 میلیون دلار برای جایزه مسابقات جهانی امسال Dota 2 جمع‌آوری شده است

با وجود تورنومنت‌های بزرگی مانند Fortnite World Cup، عنوان Dota 2 از شرکت Valve همچنان در بحث جایزه و حمایت از شرکت‌کننده‌های برتر فرمان‌روایی می‌کند. امسال جایزه بزرگ مسابقات جهانی Dota 2 بیش از 30 میلیون دلار خواهد بود، این بزرگ‌ترین جایزه تاریخ eSport می‌باشد، در حالی که عظیم‌ترین جایزه قبلی نیز به مسابقات سال گذشته Dota 2 با رقم 25 میلیون دلار بر می‌گردد.

نکته جالب‌تر نحوه جمع آوری این جایزه است. Valve هر سال با عرضه بتل پس‌های جذاب که شامل ویژگی‌های جالب به دقت طراحی‌ شده‌ می‌شود، مخاطبین را ترغیب می‌کند تا این بوک‌ها را با قیمت 9.99 دلار خریداری کنند، تقریبا یک چهارم این رقم به جایزه نهایی مسابقات جهانی اضافه می‌شود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt، چندی پیش نیز Epic Games تصمیم گرفت 100 میلیون دلار رابه Fortnite eSport اختصاص دهد و Fortnite World Cup جایزه‌ای 30 میلیون دلاری داشت. اگرچه Dota 2 رقم 30 میلیون دلار را نیز رد کرده و این در حالی است که این عنوان یک انحصاری PC می‌باشد.

مسابقات جهانی دوتا 2 (Dota 2 The International 2019) از تاریخ 15 آگوست(24 مرداد) شروع خواهد شد که مرحله گروه‌بندی برای رویداد اصلی از 20 تا 25 آگوست در شانگهای جریان دارد.

نظر شما در این باره چیست؟