Menu

سونی در مراسم Evo 2019 حضور خواهد داشت؛ آیا از Street Fighter VI رونمایی می‌شود؟

آیا دو شرکت Capcom و سونی برای مراسم Evo و رونمایی از Street Fighter VI آماده می‌شوند؟ خب، این چیزی است که بخش عظیمی از کاربران فضای مجازی فکر می‌کنند. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، امروز اکانت رسمی Evo همکاری خود با پلی‌استیشن را اعلام کرد و قرار است از 9 عنوانی که در مراسم حضور دارند 8تای آن بر روی پلتفرم PS4 اجرا شوند و مهم‌تر از همه، پلی‌استیشن اخباری برای اعلام کردن دارد. اطلاعات جزئی‌تر از این اخبار در دست نیست اما احتمالاََ شاهد رونمایی از یک یا چندین پروژه مختلف خواهیم بود.

اگر این موضوع را در نظر بگیریم که به تازگی Street Fighter V هیچ محتوای تازه‌ای دریافت نکرده و برنامه‌ای نیز برای آن اعلام نشده است، این احتمال وجود دارد که Capcom برای رونمایی از عنوانی جدید از این فرنچایز آماده می‌شود. حتی این احتمال وجود دارد که نسخه جدید سری Street Fighter انحصاری/انحصاری زمانی PS4 یا PS5 باشد.

در این میان عده‌ای عقیده دارند احتمالا شاهد بازگشت Playstation All-Stars خواهیم بود و یا این که یکی از شخصیت‌های ماندگار پلی‌استیشن برای Super Smash Bros. Ultimate رونمایی خواهد شد. اولین احتمال کمی غیرممکن به نظر می‌رسد اما احتمال دوم قابل انجام است.

نظر شما در این باره چیست؟