Menu

سم لیک هنوز به ساخت Alan Wake 2 علاقه دارد

Alan Wake تا به امروز حتی با داشتن یک بازی اصلی و نسخه فرعی، یکی از سرسخت‌ترین فرانچایزهای استودیوی Remedy محسوب می‌شود. با این وجود که بازی در کل نمرات خوبی از منتقدان دریافت کرد، فروش خوبی نداشت بنابراین نزدیک به یک دهه است که هر چند وقت یک‌بار شاهد تخفیف خوردن آن در فروشگاه‌های رسمی هستیم اما هیچ‌وقت دنباله آن ساخته نشد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از IGN، سم لیک به عنوان نویسنده و کارگردان در استودیوی Remedy، در جدیدترین قسمت از برنامه IGN Unfiltered گفت هنوز قصد ساخت یک بازی مناسب و خوب از Alan Wake 2 را دارد:

"من می‌خواهم آن را بسازم چون Alan Wake چیز نادر و کمیابی است. در حال حاضر زمان بسیار زیادی گذشته و قطعا استانداردها در سطح بالاتری هستند و اگر سراغ آن برویم، باید به‌درستی کار را انجام بدهیم. همه چیز باید برای ساخت این بازی فراهم شود و در جای خود قرار بگیرد که بسیار سخت است. برای اینکه چراغ سبز این بازی‌های بزرگ روشن شود، ترتیب خیلی از کارهای دیگر را هم باید بدهیم اما من امیدوار هستم که یک روز…"

استودیوی Remedy اخیرا حق انتشار Alan Wake را به‌دست آورده و با توجه به این صحبت‌های سم لیک، بعید نیست که طی چند سال آینده شاهد ساخت نسخه دوم آن باشیم. نظر شما چیست؟ آیا با توجه به پایان گنگ نسخه اول، می‌توانیم روزی انتظار عرضه دنباله آن را داشته باشیم؟