Menu

شورانر سریال The Witcher: طرفداران بازی‌ها عاشق این سریال خواهند شد

سریال The Witcher از نتفلیکس به جای بازی‌ها، اقتباسی از کتاب‌های Witcher خواهد بود و این موضوع در طول زمان بارها تکرار شده تا طرفداران بازی‌ها انتظارات خود را تا حدی مشخصی تعیین کنند. حتی اگر با منبع این سریال آشنا نباشید و مستقیم از بازی‌ها به سراغ آن بروید، همچنان امید است که بتوانید از این سریال لذت ببرید. لارن هیزریچ، شورانر سریال The Witcher، اطمینان داده که اگر از شخصیت‌ها و داستان بازی‌ها راضی بودید، عاشق این سریال خواهید شد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Comicbook، هیزریچ در طول همایش Comic Con صحبت‌های زیادی از The Witcher کرد و از او پرسیده شد آیا طرفداران بازی‌ها هم می‌توانند از سریال آن لذت ببرند یا خیر. این شورانر پاسخ داد که بازی‌ها را انجام داده و داستان آن‌ها قطعا از روی کتاب‌ها نوشته شده ولی طرفداران بازی‌ها در هر صورت عاشق این سریال می‌شوند:

"من بازی‌ها را انجام دادم اما واقعا داستان ما از کتاب‌ها سرچشمه می‌گیرند و نکته جالب این است که من فکر می‌کنم نگرانی‌های زیادی در این رابطه وجود دارد که آیا این سریال مناسب طرفداران بازی‌ها هم خواهد بود؟ من کاملا این‌طور فکر می‌کنم. بازی‌ها هم اقتباسی از همان منابعی هستند که ما مورد استفاده قرار می‌دهیم. اگر سراغ بازی‌ها رفتید و از شخصیت‌ها و نوع داستان آن‌ها خوش‌تان آمد، پس من فکر می‌کنم عاشق این سریال هم خواهید شد."

البته قطعا بقیه هم فکر می‌کنند با توجه به اینکه بازی‌ها نقش بسزایی در محبوبیت این سری داشته‌اند، طرفداران بازی‌ها هم از سریال آن لذت خواهند برد اما گفته‌های هیزریچ هم اطمینان‌بخش هستند. ممکن است کسانی که با کتاب‌ها آشنایی نداشته باشند، با دیدن برخی از بخش‌های سریال The Witcher سوالاتی برای‌شان پیش بیاید، مثلا اینکه چرا گرالت فقط یک شمشیر حمل می‌کند (در بازی دو شمشیر حمل می‌کرد ولی در کتاب یک شمشیر دارد) اما در اکثر جنبه‌ها به‌نظر هردو قشر مخاطبان (طرفداران بازی‌ها و کتاب‌ها) از این سریال لذت خواهند برد.