Menu

Marvel Ultimate Alliance 3 فروش فراتر از انتظارات را تجربه می‌کند

فقط چند روز از عرضه Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order می‌گذرد اما به‌نظر می‌رسد بازی از حالا فروش فراتر از انتظارات داشته است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، کاربر Benji-Sales در توئیت جدید خود اعلام کرده که Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order از آنچه که در ابتدا تخمین زده می‌شد فروش قوی‌تری داشته است. با توجه به صحبت‌های Benji که گفته می‌شود به داده‌های فروش بازی‌ها در ایالات متحده دسترسی دارد، ریتم عملکرد Marvel Ultimate Alliance 3 به شکلی است که می‌تواند سومین عرضه بزرگ Switch در سال 2019 باشد و فقط پشت سر عناوین New Super Mario Bros. U Deluxe و Super Mario Maker 2 قرار می‌گیرد. همچنین با این نرخ می‌تواند از بازی‌های ترد پارتی دیگری مثل Mortal Kombat 11 و Crash Team Racing Nitro-Fueled عبور کند.

Benji گفته تا پیش از عرضه، آمار Marvel Ultimate Alliance 3 چندان جالب نبود و همین باعث شد این فروش‌های اولیه بعد از عرضه سوپرایز کننده باشند البته این ریتم فروش ممکن است تا چند هفته آینده افت کند و همگام با انتظارات قبل از انتشار شود. با این وجود، همچنان شاهد هفته انتشاری قوی برای احیای این فرانچایز هستیم.

به‌زودی با انتشار جدول پرفروش‌ترین‌های هفته مناطق دیگر مثل بریتانیا، می‌توانیم اطلاعات بیشتری به‌دست آوریم. بازی Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order هم‌اکنون به‌طور انحصاری برای کنسول Nintendo Switch در دسترس است.