Menu

EA به صورت مخفیانه دعوتنامه‌هایی را برای نسخه آلفا Plants vs. Zombies Garden Warfare 3 ارسال کرده است

شرکت EA به تازگی چندین دعوتنامه‌‌ی آلفا برای سومین نسخه از بازی شوتر Plants vs. Zombies Garden Warfare ارسال کرده و با نام رمز "Picnic" افرادی را فراخوانده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Eurogamer، این دعوتنامه‌ها که در آخر هفته گذشته ارسال شده‌اند، با اینکه مهر "محرمانه" داشته و EA گفته بوده که نباید درباره آن‌ها با کسی صحبت کرد یا آنلاین آن‌ها را به اشتراک گذاشت، خیلی سریع سراسر فروم اینترنتی Reddit را پر کرده‌اند. در متن این دعوتنامه آمده است:

"شما به بازی‌کردن نسخه آزمایشی نسخه جدید شوتر PvZ (با نام رمز Picnic) برروی PS4 و Xbox One دعوت شده‌اید. این عنوان که توسط تیم اصلی سازنده PvZ Garden Warfare در دست توسعه است، در نسخه آلفای خود به بازیکنان تکه‌ای از بازی جدید را نشان خواهد داد؛‌ مطمئنا نمی‌خواهید این رویداد را از دست دهید."

"بازیکنان بدون توجه به مهارت و پس‌زمینه خود می‌توانند در این رویداد شرکت کنند. فقط به یاد داشته باشید که این نسخه آزمایشی تنها به زبان انگلیسی در دسترس است."

طبق دعوتنامه آلفای بازی در تاریخ 1 و 2 آگوست برگزار می شود. بعد از آن نیز از تاریخ 3 آگوست تا 6 آگوست در ساعاتی مشخص از روز این رویداد ادامه دارد. هنوز مشخص نیست که این آلفا جه محتویاتی دارد و یا اینکه تغییرات نسخه جدید نسبت به Garden Warfare 2 چه چیزهایی بوده است!

EA اولین بار نسخه‌ای جدید از Plants vs. Zombies را در ماه فوریه در کنفرانس مالی خود برای سرمایه‌گذاران معرفی کرد. هیچ اطلاعاتی از این بازی در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که بازی قبل از مارس 2020 روانه بازار خواهد شد.

نظر شما چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.