Menu

بازی Wolfenstein: Youngblood در بسیاری از ابعاد سیاسی خواهد بود؛ نسخه Switch یک معجزه است

Wolfenstein: Youngblood چیزهای بسیار جدیدی را در خود دارد که در گذشته این فرانچایز شامل آن‌ها نمی‌شد، از رویکرد غیر خطی گرفته تا گیم‌پلی 25 الی 30 ساعته (به احتمال زیاد)؛ اما استودیوی MachineGames می‌خواهد اطمینان حاصل کند این نسخه به ریشه‌های اصلی سری پایبند است. جرک گوستافسون، تهیه کننده اجرایی Youngblood، می‌گوید این بازی هم مانند نسخه قبلی خود رنگ سیاسی به خود خواهد گرفت.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamingbolt، گوستافسون در مصاحبه‌ای با Stevivor گفت این مورد را مدیون ماهیت فرانچایز هستیم و بازی جدید هم که بازیکنان را در مقابل رژیم نازی قرار می‌دهد، به‌طور ذاتی سیاسی است و در نهایت احتمال دارد رویدادهای واقعی را در مقیاس‌های مختلف منعکس کند:

"ما سعی نمی‌کنیم خود را از این مسئله دور سازیم. ما می‌فهمیم خلق یک بازی که در آن یک بازیکن از ایالات متحده و شخصیت اصلی داستان در مقابل رژیم اشغال‌گر نازی می‌جنگد، قطعا در بسیاری از ابعاد سیاسی است و جنبه‌هایی از آن را در طول روایت و داستان خواهیم دید. اول و بیشتر از همه به عنوان یک بازیکن، باید با شیطان جهان مبارزه کنید و دنیا را از دست آن شیطان آزاد سازید. هیتلر و رژیم نازی در بازی‌های ما نمایان‌گر آن شیطان هستند.

ما اخبار و همه چیزهایی که در جهان اتفاق می‌افتند را می‌خوانیم و خیلی چیزها سیاسی می‌شوند و امروزه اتفاقات زیادی رخ می‌دهند. ما از ساخت بازی‌هایی درباره نجات دنیا از رژیم هیتلر و نازی‌هایی که در تاریخچه داستان ما جنگ را برده‌اند، خجالت‌زده نیستیم."

گوستافسون همچنین در مصاحبه‌ای جدا با GamesBeat راجع به نسخه Switch بازی Wolfenstein: Youngblood صحبت کرد که همزمان با نسخه‌های دیگر منتشر می‌شود و نشان‌دهنده ادامه پشتیبانی Bethesda از Switch است که سال گذشته Wolfenstein 2: The New Colossus را هم برای این پلتفرم عرضه کردند. گوستافسون استودیوی Panic Button را تحسین می‌کند که مسئول پورت نسخه Switch بازی Youngblood است:

"من همیشه تحت تاثیر کار اعضای استودیوی Panic Button قرار می‌گیرم که می‌توانند کارهایی مثل این را با موفقیت انجام دهند. این یک معجزه است، ما سخت تلاش کردیم تا محدودیت‌های موتور بازی‌سازی را در این عنوان کنار بزنیم البته این کار را برای New Colossus هم انجام دادیم. افراد آن استودیو جادوگر هستند. افتخار بزرگی است که بتوان با آن‌ها کار کرد. بسیار خوشحال هستم که می‌توانیم Youngblood را به Switch هم بیاوریم."

عنوان Wolfenstein: Youngblood در تاریخ 26 جولای (جمعه 4 مرداد) برای تمام پلتفرم‌های Xbox One، PS4، PC و Nintendo Switch عرضه خواهد شد.