Menu

محتویات بعد از عرضه Marvel’s Avengers شامل تهدیدهای بزرگ‌تر و ارتقای سطح زیادی خواهند شد

بازی Marvel's Avengers برای کسانی که بیشتر و اول از همه به دنبال داستان هستند، یک بخش تک‌نفره تکامل یافته ارائه می‌دهد اما اگر کسی بخواهد بعد از پایان این بخش همچنان با بازی سرگرم شود، محتویات زیادی را خواهد دید.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamingbolt، نوآه هیوز، کارگردان در استودیوی Crystal Dynamics، طی مصاحبه‌ای با Daily Stars راجع به محتویات بعد از عرضه Marvel's Avengers جزئیاتی ارائه داد. طبق گفته هیوز، بعد از اینکه بخش داستانی اصلی تمام شود، "تهدیدهای بسیار بزرگ‌تری" در جهان بازی به‌وجود می‌آیند که انتقام‌جویان (و بازیکنان) باید با آن‌ها مقابله کنند. طبق گفته هیوز، این محتویات بعد از عرضه "تجربه هیجان‌انگیزی خواهد بود که با پیشرفت شما در آن سخت‌ و سخت‌تر می‌شود."

با پیشرفت بازیکنان در محتویات بعد از عرضه، درجه سختی بازی هم افزایش می‌یابد که یعنی هماهنگ بودن با اعضای تیم خود در بخش Co-Op کارامدتر خواهد بود. طبق گفته هیوز، "هماهنگ شدن به عنوان چند انتقام‌جو به نیاز قابل‌ توجه‌تری تبدیل می‌شود."

همچنین ارتقای سطح زیادی وجود خواهد داشت. هیوز همچنین به فعالیت‌های تهاجمی مانند در مقابل تهدیدات و ویلن‌های جدید (شخصیت‌های منفی) اشاره دارد که آن‌ها را به عنوان "دشمنان قهرمان" و "ویلن‌های بسیار بزرگ‌تر" توصیف می‌کند. همه این‌ها بدان معناست وقتی کارتان با بخش داستانی تک‌نفره تمام شد، وارد یک تجربه‌ای می‌شوید که حالت آنلاین و Co-Op بخش اصلی و مرکزی آن است.

بازی Marvel's Avengers در تاریخ 26 اردیبهشت 1399 برای پلتفرم‌های PC ،PS4 ،Xbox One و Stadia منتشر خواهد شد.