Menu

فرانک پیِرس، از موسسان Blizzard، بعد از 28 سال از این شرکت خارج شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، آقای "فرانک پیرس"، کسی که در کنار "آلان آدهام" و "مایک مورهایم" در سال 1991 شرکت Silicon & Synapse که اکنون با نام Blizzard آن‌را می‌شناسیم تاسیس کرد اکنون اعلام کرد Blizzard را ترک می‌کند.

ایشان در وبسایت رسمی Blizzard این خبر را طی متن زیر به اشتراک گذاشت:

"زمانی که در Blizzard گذراندم تمام زندگی کاری و شخصی من را در بر می‌گیرد. من بی‌شمار خاطره‌ی دلپذیر دارم. کار کردن با بهترین توسعه‌‎دهندگان جهان برروی بهترین فرنچایزهای جهان قطعا یکی از مهم‌ترین آن‌ها است یا خاطره‌ی مهم دیگری که در اولین BlizzCon ما شکل گرفت که به من اهمیت مردم و جامعه‌ی بازیکنان را نشان داد."

ایشان در نهایت گفت:

"کلمات نمی‌توانند قدردانی من از بودن در Blizzard، کار کردن برروی بازی‌ها، به همراه کارکنان و مهم‌تر از همه جامعه‌ی بازیکنان ما را ابراز کنند. قبل از Blizzard من در تلاش بودم جایی پیدا کنم که حس متعلق بودن به آنجا به من بدهد. اکنون من این‌را می‌دانم که همیشه چنین جایی خواهم داشت؛ درست مانند بسیاری دیگر از افراد. از همه شما که این حس تعلق و شمول را برای من فراهم کردید سپاسگذارم."

ایشان در رابطه با برنامه‌‍اش برای آینده تنها اظهار کرد که فعلا سعی می‌کند وقت برروی چیز‌هایی بگذارد که "در گذشته به آن‌ها توجه‌ کافی نشده است".

در پایان نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟