Menu

اطلاعات جدیدی از شخصیت Spawn در Mortal Kombat 11 منتشر شد

تاد مک‌فارلین به عنوان خالق شخصیت Spawn، در طول پنل همایش Comic Con 2019 نظر و هیجان خود را بابت حضور این شخصیت به عنوان مبارز قابل دانلود در Mortal Kombat 11 به اشتراک گذاشت. حال به لطف گفته‌های وی می‌دانیم باید انتظار چه نوع مبارزی را داشته باشیم.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، مک‌فارلین توضیح داد که چگونه اعضای استودیوی NetherRealm با ارائه یک پیشنهاد هیجان‌انگیز به سراغ او آمدند. آن‌ها می‌خواستند این شخصیت به‌یاد ماندنی در Mortal Kombat 11 به عنوان مبارز حضور داشته باشد. مک‌فارلین به یک شرط این درخواست را قبول کرد و آن هم این بود که وقتی Spawn به میدان می‌آید، باید تا حد امکان و بیشتر از سایر شخصیت‌های Mortal Kombat سطح بالا، دیوانه و خونین باشد.

دلیل وی این بود که اگر با داشتن این ویژگی‌ها یک تازه‌وارد به Mortal Kombat بیاید و با انتخاب Spawn عاشق او شود، پس طرفداران واقعی و قدیمی این شخصیت از حضور آن در بازی بسیار خوشحال‌تر خواهند شد. سازندگان هم با پیگیر نگه داشتن مک‌فارلین در توسعه این شخصیت، با خشنودی درخواست او را پذیرفتند.

جزئیات بیشتری به اشتراک گذاشته نشد اما لبخند روی لب‌های مک‌فارلین در طول صحبت راجع به این شخصیت در Mortal Kombat، نشان‌دهنده رضایت و رسیدگی کامل سازندگان به آن است.

بازی Mortal Kombat 11 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های PC ،PS4 ،Xbox One و Switch در دسترس است.