Menu

در ابتدا قرار بود تا کیانو ریوز در Death Stranding حضور داشته باشد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook بازیگر مشهور هالیوود "کیانو ریوز"(Keanu Reeves) قرار بود تا در بازی انحصاری Death Stranding ایفای نقش کند. بله، جان ویک دنیای سینما یکی از ستارگانی بود که تقریبا حضورش در جدیدترین پروژه‌ی خالق فرنچایز Metal Gear Solid "هیدئو کوجیما" قطعی شده بود. این خبر توسط خود کوجیما در جریان پنلی در رویداد کامیک کان سن‌دیگو به اشتراک گذاشته شد. بر اساس گفته‌های این کارگردان افسانه‌ای، او باید بین کیانو ریوز و مدس میکلسن، یکی را انتخاب می‌کرد.

ظاهرا، در ابتدا به کوجیما سان پیشنهاد شد تا کیانو را برای بازی در Death Stranding انتخاب کند، اما او مدس میکلسن را ترجیح داد که با توجه به رابطه‌ی صمیمانه‌ی این دو نفر جای تعجبی ندارد. حال مشخص نیست که چه کسی، کیانو را به کوجیما پیشنهاد داد و اینکه آیا او قرار بود تا نقش کارکتر Cliff(نقش میکلسن در Death Stranding) را ایفا کند یا خیر، اما احتمال می‌رود که یکی از افراد Playstation این پیشنهاد را مطرح کرده باشد.

البته، کیانو ریوز با جدیدترین ساخته‌ی استودیوی CD Projekt Red یعنی Cyberpunk 2077 و در نقش Johnny Silverhand به دنیای بازی‌ها وارد خواهد شد. Death Stranding در تاریخ 8 نوامبر 2019 (جمعه، 17 آبان 98) توسط Sony بر روی PS4 منتشر می‌شود و امروز از تصویر روی جلد بازی نیز رونمایی شد.