Menu

احتمالاََ فروشگاه مایکروسافت در آینده از مادها حمایت خواهد کرد

در حال مایکروسافت سعی می‌کند بیشترین تاثیر را بر PC Gaming بگذارد، آن‌ها نه تنها بسیاری از عناوین فرست-پارتی خود(مانند Halo و Gears of War) را به استیم آوردند بلکه قصد دارد سرویس گیم‌پس را بیش از پیش بر روی رایانه‌های‌شخصی گسترش دهند. حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Wccftech، صحبت‌هایی مبنی بر حمایت فروشگاه مایکروسافت یا همان Windows Store از ماد‌ها به میان آمده است.

در آخرین به روز رسانی Windows 10، پوشه‌ای عجیب با نام ModdableWindowsApps وجود دارد. به دنبال این موضوع، بازیکنان زیادی شروع به اشتراک حدس و گمان‌های خود در مورد اضافه شدن حمایت از مادها به فروشگاه مایکروسافت با یکدیگر کردند:

"پوشه‌ای در مسیر ProgramFilesModifiableWindowsApps به وجود آمده است که محتویات نصب برنامه‌های شما در دسکتاپ در آن وجود دارد تا کاربران بتوانند فایل‌های نصبی را تنظیم کنند یا تغییر دهند. در حال حاضر به نظر می‌رسد چنین چیزی به طور انحصاری برای عناوینی در دسترس قرار گیرد که تحت انتشار Microsoft و همکاران آن‌ها هستند."

اگرچه این خبر چیزی را تایید نمی‌کند اما شاید در حال حاضر شاهد اولین نشانه‌های حمایت از ماد‌سازی در فروشگاه مایکروسافت هستیم و ممکن است در حال حاضر چنین چیزی به صورت بتا برای برخی سیستم‌ها در دسترس باشد. چنین چیزی به طور حتم نشان‌دهنده تعهد به بازیکنان است چرا که آن‌ها برای مدت زیادی منتظر چنین ویژگی‌ای هستند.

نظر شما در این باره چیست؟