Menu

از تصویر روی جلد نسخه‌های مختلف بازی Death Stranding رونمایی شد

همانطور که می‌دانید، هم‌اکنون مراسم کامیک کان در شهر سن‌دیگو کالیفرنیا در حال برگزاری است که در جریان آن، انواع و اقسام تریلرها و اطلاعات مرتبط با دنیای سرگرمی منتشر می‌شوند. حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Pushsquare، آقای هیدئو کوجیما"(Hideo Kojima) طی پنلی ویژه در رویداد کامیک‌کان سن‌دیگو، از تصویر روی جلد یا باکس‌آرت نسخه‌های استاندارد و فلزی(استیل بوک) جدیدترین بازی خود یعنی Death Stranding رونمایی کرد که در پایین آن‌ها را مشاهده می‌کنید.

بر روی باکس‌آرت هر دو نسخه، تصویر پروتاگونیست بازی یعنی Sam Bridges به چشم می‌خورد که بازیگر سریال The Walking Dead "نورمن ریدس" به جای او ایفای نقش می‌کند. همانطور که مشاهده می‌کنید، این باکس‌آرت‌ها ساده بوده و از طراحی عجیب و غریبی برخوردار نیستند. همچنین، کوجیما می‌گوید که تصویر روی جلد نسخه‌ی استیل بوک را خودش طراحی کرده است.(جهت مشاهده‌ی تصاویر با کیفیت اصلی بر روی آن‌ها کلیک کنید)

علاوه بر این، کوجیما تصویر هنری کلیدی(key Art) بازی را نیز طی پستی بر روی توئیتر به اشتراک گذاشت که همان باکس‌آرت نسخه‌‌ی استاندارد می‌باشد.(برای تماشا با کیفیت اصلی بر روی عکس کلیک کنید)

Death Stranding در تاریخ 8 نوامبر 2019 (جمعه، 17 آبان 98) توسط Sony بر روی PS4 منتشر می‌شود. در پایان، دیدگاه شما درمورد این باکس‌آرت‌ها چیست؟ در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.