Menu

شخصیت Ms. Marvel در بازی Marvel’s Avengers حضور خواهد داشت

بازی Marvel's Avengers شاید Hawkeye را نداشته باشد (فعلا)، ولی تاکنون شخصیت‌های مارولی بزرگی را دیدیم، مثل افراد اصلی شامل مرد آهنی، هالک، کاپیتان آمریکا، Thor و Black Widow. شخصیت‌های منفی مانند Taskmaster و Abomination هم تایید شده‌اند و در E3 نگاهی ریز به Ant-Man داشتیم.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamingbolt، در نمایش جدید بازی Marvel's Avengers برای همایش San Diego Comic-Con، بازی حضور یک شخصیت دیگر به نام Kamala Khan را تایید کرد که به عنوان Ms. Marvel هم شناخته می‌شود. او در یک صحنه (به عنوان یک دختر جوان) با لباس کاپیتان مارول دیده شد و بعد از آن تحت تاثیر نفوذ Terrigen Mist قرار گرفت که البته خوانندگان کمیک‌ها با آن آشنایی دارند.

نظریه‌های معروف در رابطه با او اینگونه هستند که شاید وی همان گوینده داستانی (Narrator) در تریلر رونمایی از بازی در E3 بود (که البته با شخصیت کلی او هم سازگاری دارد). در عین حال، نمایش گیم‌پلی مقدمه بازی در همایش SDCC او را به عنوان یک دختر بسیار جوان نشان داد ولی باید این را هم در نظر بگیریم که اتفاقات بعد از مقدمه، 5 سال بعد ار حواشی آن را روایت می‌کنند بنابراین می‌توان حدس زد Ms. Marvel نقش بزرگی در این بازی داشته باشد (و شاید حتی به عنوان شخصیت قابل بازی معرفی شود).

گیم‌پلی رسمی از Marvel's Avengers به‌طور عمومی در اواخر ماه اوت (دهه اول شهریور) نمایش داده می‌شود اما شرکت‌کنندگان این همایش از حالا ویدیوهای گیم‌پلی آن را لو داده‌اند که می‌توانید 6 دقیقه از گیم‌پلی را در این بخش مشاهده کنید.

بازی Marvel's Avengers در تاریخ 26 اردیبهشت 1399 بر روی پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One در دسترس قرار می‌گیرد.