Menu

تماشا کنید: اولین تریلر از سریال مورد انتظار The Witcher منتشر شد

دقایقی پیش Netflix در جریان رویداد Comic-Con، اولین تریلر از سریال مورد انتظار The Witcher را منتشر کرد؛ و خب به نظر می‌رسد که این سریال از هم‌اکنون آماده است تا برای عده‌ی بسیاری جای سریال Game of Thrones را پر کند و تبدیل به یکی از محبوب‌ترین‌های تلوزیون شود.

به گزارش پردیس‌گیم، در این تریلر شاهد بخش‌هایی جذاب و هیجان‌انگیز از سریال هستیم و شخصیت‌هایی همچون ینیفر، سیری و البته گرالت حضور دارند. هم‌چنین به صورت خلاصه اشاراتی به هیولاها، موجودات جادویی و هم‌چنین آشفتگی‌های سیاسی دنیای سریال می‌شود.

همان‌طور که از تریلر پیداست و هم‌چنین براساس گفته‌های "هیسریچ"، شورانر و نویسنده اصلی سریال، با مجموعه‌ای برای جوانان روبرو نیستیم و تم و مضمون سریال کاملا بزرگسالانه است.

"سریال بسیار بزرگسالانه بوده و تم آن جدیست. برای ما بسیار مهم بود که هر صحنه‌‌ی جنسی و یا حاوی خشونتی که در داستان وجود دارد، تنها به خاطر شوکه‌کردن بیننده نباشد. به نظرم مخاطبان واقعا زرنگ هستند و تفاوت زمانی که صحنه‌ای تنها به خاطر شوکه‌کردن باشد با زمانی که صحنه‌های نقشی مهم در داستان دارد را به خوبی متوجه می‌شوند. "

سریال The Witcher که براساس کتاب‌هایی با همین نام به قلم "آندره ساپوسکی" ساخته شده، "هنری کویل" را که بیشتر به خاطر نقش Superman شناخته می‌شود در نقش "گرالت" دارد و "فریرا آلن" در نقش "سیری" و "آریا چالورتا" در نقش "ینیفر" وی را همراهی می‌کنند. همان‌طور که بالاتر اشاره شد، "لاورن هیسریچ" که پیش از این برروی سریال‌های The Defenders و The Umbrella Academy کار کرده در مقام نویسنده و شورانر این پروژه را مدیریت می‌کند.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD | دانلود با کیفیت Full HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

سریال The Witcher پاییز امسال از طریق سرویس استریم Netflix پخش خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.