Menu

شایعه: بخش Co-Op بازی Call of Duty: Modern Warfare جهان‌باز و رایگان خواهد بود + جزئیات بیشتر

در روز 10 مرداد استودیوی Infinity Ward و شرکت Activision از بخش چندنفره بازی Call of Duty: Modern Warfare به‌طور کامل رونمایی خواهند کرد و با توجه به یک شایعه، یک بتا هم در اواخر ماه مرداد برای دارندگان PS4 و یک هفته بعدتر برای بقیه هم در دسترس قرار می‌گیرد اما از حالت Co-Op این بازی که Specs Ops نام دارد چه می‌دانیم؟ هنوز مشخص نیست زمان رونمایی رسمی از آن کِی خواهد بود. با این حال، یک منبع معتبر مدعی شده که جزئیاتی از این بخش دارد که بسیار جاه‌طلبانه به‌نظر می‌رسد. ظاهرا Specs Ops نسبت به نسخه‌های قبلی این سری تغییراتی در گیم‌پلی به خود می‌بیند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Comicbook، درست مانند بسیاری از اطلاعات لو رفته قبلی Call of Duty: Modern Warfare، این جزئیات هم از کانال یوتیوبی به نام The Game Revolution به بیرون درز کرده‌اند که ثابت شده منبع قابل اعتمادی برای این بازی است و اطلاعات دقیق و درستی را لو داده است. طبق گفته‌ها، بخش Specs Ops جهان‌باز خواهد بود و به بازیکنان اجازه کاوش در Co-Op و انجام ماموریت‌های دنیای آن را با ریتم خودشان می‌دهد. ظاهرا بیش از 80 ماموریت در این بخش وجود دارد و برخی از آن‌ها شامل چهره‌های آشنایی مثل کاپیتان پرایس می‌شود که در بخش داستانی اصلی هم او را خواهیم دید.

این تمام ماجرا نیست. با توجه به جزئیات لو رفته، جهان‌باز بخش Spacs Ops شامل عناصر حالت بتل رویال می‌شود و البته پیشرفت شما در حالت‌های دیگر مثل بخش تک‌نفره داستانی به این بخش هم وارد خواهند شد. این موضوع را Infinity Ward قبلا تایید کرده بود.

The Gaming Revolution همچنین مدعی شده این بخش شامل همان 20 شخصیت بخش چندنفره است و می‌توان بین سربازان روسی و آمریکایی انتخاب کرد و شاید جالب‌تر از همه آن باشد که این کانال می‌گوید Spacs Ops رایگان خواهد بود. به بیان دیگر، نیازی به داشتن بازی اصلی برای تجربه این بخش نیست.

بازی Call of Duty: Modern Warfare در تاریخ 25 اکتبر (3 آبان) برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد.