Menu

دانلود موسیقی متن انیمه‌ها در پردیس‌گیم

از سال 94 بود که طرحی در پردیس‌گیم به عنوان "موسیقی بازی‌ها" آغاز شد و هدف ما در زمان شروع این طرح، صرفا ارائه یک محتوا جدید برای کاربران پردیس‌گیم و گیمرهای ایرانی بحساب می‌آمد. اما کم کم سیاست ما به این سمت رفت که علاوه بر کمیت، بهترین کیفیت را نیز برای شما رقم بزنیم. در حال حاضر اکثریت ساندترک‌هایی که برای دانلود در مراجع فارسی‌زبان وجود دارد، یا سرشار از تبلیغات هستند و یا ناقص و بی‌کیفیت؛ در این شرایط ما هدف اصلی خود را بر روی ارائه باکیفیت و بی‌نقص محتوا گذاشتیم و اکنون پس از حدود 3 سال، آرشیوی ارزشمند از موسیقی متن بازی‌های کامپیوتری در اختیار شما قرار گرفته است. اما حالا نوبت وارد شدن به عرصه‌ای جدید رسیده است: موسیقی انیمه‌ها.

تعداد طرفداران انیمه در سال‌های اخیر و به خاطر گسترش این مدیوم، افزایش بسیاری پیدا کرده است. اما مسئله‌ای که مداوما جلوی راه علاقمندان به موسیقی‌های این عناوین وجود دارد، این است که برخلاف آلبوم موسیقی بازی‌ها، بدست آوردن آلبوم موسیقی انیمه‌ها کاری به شدت دشوار است. به همین منظور، ما تصمیم گرفتیم تا برای سهولت کار این عزیزان و دسترسی راحت‌تر آن‌ها به این محتویات، و همچنین پس از در نظر گرفتن درخواست‌های عده‌ی بسیاری از کاربران پردیس گیم، نسبت به ایجاد بخش موسیقی انیمه اقدام کنیم و به دنبال کامل کردن این آرشیو خواهیم بود تا پردیس‌گیم به نخستین انتخاب شما برای دانلود موسیقی و ساندترک‌های بازی‌ها و همچنین انیمه‌ها تبدیل گردد.

راهنما بخش موسیقی پردیس‌گیم:

1- اگر هر کدام از لینک‌های دانلود مشکلی داشت، آنرا در بخش کامنت‌ها مطرح کرده تا در اسرع وقت اصلاح شود.

2- لینک‌ها در دو حالت لینک دائمی و مستقیم، و لینک کمکی از طریق مدیافایر یا پیکوفایل قرار می‌گیرند.

3- اگر موسیقی متن موردنظر شما در آرشیو قرار ندارد، اسم انیمه را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و در اسرع وقت، موسیقی آن در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

4- تمامی درخواست‌های شما بلافاصله مورد بررسی قرار می‌گیرند. پس از تکرار مداوم درخواست‌های خود پرهیز کنید.

5- در برخی موارد موسیقی‌های درخواستی شما موجود نمی‌باشد و یا کیفیت پایینی دارند و یا ناقص هستند. در این صورت تا زمانی که آلبوم کامل و یا نسخه باکیفیت در دسترس قرار نگیرد، موسیقی درخواستی شما در سایت قرار نمی‌گیرد.

6- بنابر برخی دلایل واضح و مبرهن، امکان قرار دادن موسیقی تمام انیمه‌ها وجود ندارد و موسیقی برخی از این عناوین به هیچ عنوان روی سایت قرار نخواهد گرفت.

7- موسیقی‌های آغازین و پایانی انیمه‌ها به دلیل قرار نداشتن در آلبوم اصلی و سختی بیش از اندازه‌ی فرآیند پیدا کردن آن‌ها، ممکن است در آرشیوها قرار نگرفته باشند.

8- آلبوم‌های مشخص شده با علامت * به صورت مستقیم از سرور سایت قابل دانلود هستند.

9- برای استخراج آلبوم‌ها از آرشیوهای چند قسمتی (دارای چند پارت)، قسمت‌های m1_ و m2_ را از ابتدای نام آن‌ها پاک کنید. مثال: m1_OSTNAME-PG.part1.rar -> OSTNAME-PG.part1.rar

نکته: چنانچه امکان و توانایی خرید آلبوم‌ها به صورت اورجینال را دارید، برای حمایت از تولیدکننده آن اثر، نسبت به خرید آن ها اقدام کنید.

ترتیب براساس حروف

DEATH NOTE*

Devil May Cry*

Dragon Ball Super*

(Full Metal Alchemist: Brotherhood (soon

Castlevania: Season 1*

(JoJo's Bizarre Adventure: Phantom Blood (soon

JoJo's Bizarre Adventure: Stardust Crusaders*

JoJo's Bizarre Adventure: Diamond Is Unbreakable*

One Punch Man: Season 1*

نکته مهم: بخش موسیقی انیمه بعد از در نظر گرفتن درخواست‌های عده‌ی بسیاری از کاربران پردیس گیم، ایجاد شده است. در نتیجه، میزان استقبال شما عزیزان و نظرات، انتقادات و پیشنهاداتتان نقش شگرفی در ادامه یافتن و گسترش این بخش جدید ایفا خواهد کرد. به همین منظور، خواهشمندیم که با ارسال پیام‌ها و درخواست‌های خود در مورد این بخش در قسمت نظرات، ما را یاری کنید.