Menu

با جزئیاتی از گیم‌پلی دو شخصیت Hulk و Black Widow بازی Avengers همراه باشید

Hulk و Black Widow دو شخصیت از 5 شخصیت قابل بازی تایید شده در بازی Marvel's Avengers هستند. تاکنون هیچ‌گونه نمایشی از گیم‌پلی بازی نشان داده نشده است.

حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، "وینسنت ناپولی" از Crystal Dynamics در رابطه با گیم‌پلی Hulk و Black Widow جزئیاتی به اشتراک گذاشت. طبق صحبت‌های ایشان، طراحی و نحوه‌ی مبارزه‌ی تمام قهرمانان قبل از اینکه سیستم اصلی گیم‌پلی بازی شکل بگیرد در نظر گرفته شده بود تا آن شخصیت حس آن کارکتر را به ما بدهد:

"Hulk برای خودش یک کلاس است. او کلاسی از Hulk است، ما نیز اینگونه او را ساختیم. این شخصیت جهان دور و بر را تبدیل به سلاح خود می‌کند. او می‌تواند دشمنان و محیط را به سلاح خود تبدیل کند. عمق زیادی در قابلیت‌های او وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را آنلاک کنید."

ایشان در ادامه اشاره کرد که Hulk در هنگام تعامل با اجسام روش‌های مختلفی دارد. او می‌تواند با اجسام بدود، ضربات مختلف اعمال کند و یا کار های دیگر. همچنین او اظهار کرد که بازیکنان گاها باید خشم Hulk را مدیریت کنند. وقتی خشم او به حد خاصی برسد از خود تشعشات گاما نشر می‌کند که باعث می‌شود که برخی ضربات او ناگهانی باشند.

او در ادامه در رابطه با Black Widow گفت:

"Black Widow به نوعی برعکس Hulk است. او مخفیانه عمل می‌کند و حرکاتش و ضربات و کمبوهای او سریع هستند. ما یک سیستم واکنش بسیار عظیمی داریم. او ضرباتی چرخشی دارد که به دشمنان دمیج بیشتری اعمال می‌کند."

Black Widow قابلیت‌های مخفیانه‌ای دارد که هیچ کدام از شخصیت‌ها ندارند اما او می‌تواند آن‌ها را به دیگر اعضای تیم بدهد پس به نوعی Black Widow یک شخصیت پشتیبان (Support) است.

این بازی در 26 اردیبهشت سال 1399 برای PC، PS4 و Xbox One و همچنین Stadia عرضه خواهد شد.