Menu

بازی Spider-Man با پشت سر گذاشتن Batman: Arkham City به پرفروش‌ترین بازی ابرقهرمانی تاریخ در ایالات متحده تبدیل شد

مت پریسکیتلا از گروه NPD با شروع رویداد San Diego Comic-Con، لیست جدیدی از پرفروش‌ترین بازی‌های ابرقهرمانی تاریخ را به اشتراک گذاشت و رتبه‌های برتر آن مطمئنا همان‌هایی هستند که انتظار داشتید.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، بازی Spider-Man از استودیوی Insomniac Games بالاتر از تمام عناوین ابرقهرمانی قرار دارد و با وجود اینکه کمتر از یک سال از انتشار آن می‌گذرد، به پرفروش‌ترین بازی ابرقهرمانی تاریخ تبدیل شده البته وقتی در نظر بگیریم که قبلا این بازی به عنوان سریع‌ترین بازی از نظر فروش در بین بازی‌های ابر قهرمانی اعلام شده بود، شنیدن این خبر هم چندان تعجب برانگیز نیست.

در رتبه دوم و نزدیک به Spider Man، بازی Batman: Arkham City قرار دارد که بسیار لایق این جایگاه است. شاید بتوان گفت سری Arkham و جدیدترین بازی Spider-Man از بهترین عناوین ابر قهرمانی تاریخ هستند بنابراین خوب است که آن‌ها در این لیست کنار یکدیگر ببینیم.

در سایر رتبه‌های لیست هم بقیه بازی‌های سری Arkham (به جز Origins) حضور دارند. همچنین LEGO Batman و LEGO Marvel Super Heroes به ترتیب در رتبه‌های چهارم و پنجم جای گرفته‌اند و در پشت سر آن‌ها هم Spider-Man: The Movie و Spider-Man: The Movie 2 دیده می‌شوند. در نهایت هر دو بازی مبارزه‌ای Injustice از استودیوی NetherRealms به این لیست راه یافته‌اند.

به‌طور کلی هیچ یک از عناوین این جدول تعجب برانگیز نیستند زیرا به غیر از چند سال اخیر، شاهد بازی‌های ابرقهرمانی چندان بزرگ و خوبی نبودیم بنابراین منطقی است که با بالا رفتن کیفیت، فروش آن‌ها هم افزایش یافته است.

باید منتظر بود و دید آیا Marvel Ultimate Alliance 3 و Marvel’s Avengers می‌توانند به این جدول برسند یا خیر.