Menu

نسخه سوم Splatoon در حال ساخت نیست

Splatoon هم اکنون یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین سری بازی‌های جدید شرکت Nintendo می‌باشد و انتظار می‌رود که مانند سری‌های Super Mario و Legend of Zelda شاهد ادامه‌دار بودن آن در نسل‌های آینده باشیم. آخرین نسخه‌ی این مجموعه یعنی بازی Splatoon 2 یکی از موفق‌ترین بازی‌های کنسول Nintendo Switch بوده و با تحسین منتقدان رو به رو شده و فروش آن نیز بسیار عالی بوده است و هم اکنون میلیون‌ها بازیکن در حال تجربه‌ی آن هستند. اکنون که پشتیبانی از عنوان Splatoon 2 قطع شده و دیگر محتوای جدیدی برای آن عرضه نمی‌شود، میلیون‌ها بازیکن منتظر معرفی نسخه‌ی جدید این سری هستند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gaming Bolt، اما متاسفانه نسخه‌ی سوم Splatoon در حال ساخت نیست و ما باید مدت زمان بیشتری را برای تجربه‌ی آن صبر کنیم. این موضوع توسط تهیه کننده‌ی این سری، هیساشی نوگامی (Hisashi Nogami) و در مصاحبه‌های هفتگی Famitsu گفته شد. او در این رابطه گفت که تیم توسعه دهنده‌ی آن‌ها هنوز به آینده‌ی این سری فکر نکرده است، هر چند که آن‌ها مایل به بازگشت آن هستند و عرضه‌ی نسخه‌ی جدید به سودشان است.

در هر صورت، بازی Splatoon 2 پرفروش‌ترین بازی کنسول Nintendo Switch در کشور ژاپن می‌باشد و به احتمال زیاد به زودی ساخت نسخه‌ی جدید آن شروع می‌شود. نظر شما در این رابطه چیست؟