Menu

Sony در نمایشگاه Gamescom و Tokyo Game Show حضور خواهد داشت

مهم نیست که از طرفداران برند PlayStation هستید یا نه اما قطعا عدم حضور شرکت Sony Interactive Entertainment در نمایشگاه E3 2019 باعث از بین رفتن بخش عمده‌ای از جذابیت این رویداد برای همه شد. این شرکت مدتی‌ست که بازی‌های خود را در یک سری برنامه با نام State of Play که مانند دایرکت‌های نینتندو است، معرفی می‌کند و در کنفرانس‌های مطبوعاتی شرکت نمی‌کند. اما به نظر می‌رسد که به زودی قرار است این وضعیت به روال سابق خود بگردد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gaming Bolt، به تازگی تائید شده است که شرکت Sony قرار است در بزرگترین نمایشگاه‌های اروپایی و ژاپنی مرتبط با بازی‌های ویدئویی یعنی Gamescom 2019 که از تاریخ 24 تا 29 آگوست (2 تا 7 شهریور) و Tokyo Game Show 2019 که از تاریخ 12 تا 15 سپتامبر (21 تا 24 شهریور) برگزار می‌شوند، حضور خواهد داشت. علاوه بر آن این کمپانی قرار است دریک کنفرانس مطبوعاتی جدید با نام Chinajoy که در تاریخ اول آگوست (10 مرداد) برگزار می‌شود نیز حضور داشته باشد، این رویداد مرتبط با بازی‌های شاخص کشور چین می‌باشد که قرار است در نهایت در بازار جهانی عرضه شوند.

هنوز هیچ اطلاعات و جزئیاتی از برنامه‌ی Sony در این نمایشگاه‌ها در دسترس نیست، اما طرفداران خواهان اطلاعات بیشتری از کنسول نسل نهمی PlayStation 5 هستند. هنوز مشخص نیست که Sony در نمایشگاه E3 2020 حضور دارد یا نه. نظر شما در این رابطه چیست؟