Menu

Plants vs. Zombies 3 معرفی شد و امروز شاهد انتشار نسخه‌ی Pre-Alpha آن خواهیم بود

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gaming Bolt، به تازگی استودیوی PopCap Games به طور رسمی ساخت سومین نسخه از سری بازی‌های محبوب و دوست داشتنی Plants vs. Zombies را برای پلتفرم موبایل تائید کرد. مدتی است که بیشتر تمرکز و منابع PopCap Games صرف سری Plants vs. Zombies: Garden Warfare می‌شود، اما بالاخره نسخه‌ی موبایلی جدید این عنوان قرار است منتشر شود.

نسخه‌ی Pre-Alpha بازی Plants vs. Zombies 3 امروز در فروشگاه‌ دیجیتالی Google Play برای کاربران سیستم عامل اندروید منتشر می‌شود، اما متاسفانه کاربران iOS برای تجربه‌ی این عنوان باید مدت زمان بیشتری منتظر بمانند. تعداد محدودی از افراد می‌توانند این بازی را دانلود کنند، پس به Google Play سر بزنید تا شانس تجربه‌ی این بازی را داشته باشید. سازندگان برای تجربه‌ی این نسخه حداقل گوشی Samsung Galaxy S7 را پیشنهاد می‌کنند یا دستگاهی که شامل سیستم عامل Android 6.0 Marshmallow یا بالاتر بشود.

نسخه‌ی Pre-Alpha بازی Plants vs. Zombies 3 تمرکز ویژه‌ای بر روی بازخوردها و واکنش‌ها نسبت به سیستم مبارزه‌ی این عنوان خواهد داشت و ممکن است هر محتوایی که در این نسخه ببنیم، در بازی نهایی تغییراتی با خود به همراه داشته باشند. تجربه‌ی Pre-Alpha این عنوان رایگان خواهد بود و فعلا هیچ پرداخت درون برنامه‌ای درون آن وجود ندارد. نظر شما در این رابطه چیست؟