Menu

اطلاعاتی از درجه‌های سختی بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد

استودیوی CD Projekt RED در جریان کنفرانس شرکت Microsoft در نمایشگاه E3 2019 تاریخ انتشار بازی نقش آفرینی مورد انتظار خود یعنی Cyberpunk 2077 را مشخص کرد و هر روز که به عرضه‌ی این عنوان نزدیکتر می‌شویم، شاهد انتشار اطلاعات بیشتری از آن هستیم. مدتی پیش تائید شد که شما در طول بازی قادر هستید به بیشتر NPCها حمله کنید، اما نمی‌توانید به کودکان و NPCهایی که تاثیر مهمی در داستان دارند، صدمه‌ای بزنید. همچنین سه مسیر زندگی مختلف برای شخصیت V طراحی شده که هر کدام بر چگونگی فعالیت او در شهر Night City تاثیر می‌گذارند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gaming Bolt، اکنون به تازگی کارگردان رابط کاربری این بازی یعنی آلوین لیو (Alvin Liu)، در جریان گفت و گو با وب سایت WccfTech درباره‌ی تنظیمات درجه‌ی سختی این عنوان صحبت کرده است. درست مانند بازی The Witcher 3: Wild Hunt قرار است در Cyberpunk 2077 هم شاهد درجه‌های سختی‌ای باشیم که برخی برای افرادی است که تجربه‌ای در بازی‌های نقش آفرینی یا شوتر ندارند و برخی هم برای افراد حرفه‌ای‌تر این سبک از بازی‌ها می‌باشد. لیو همچنین اعلام کرد که این عنوان شامل یک حالت هاردکور هم می‌شود و اطلاعاتی در رابطه با آن به اشتراک گذاشت.

او در این باره گفت: "فکر می‌کنم یکی از جالبترین بخش‌های این عنوان حالت هاردکور آن است که در آن رابط کاربری بازی غیر فعال می‌شود و این واقعا می‌تواند یک چالش بزرگ برای بسیاری از بازیکنان باشد. همچنین قرار است شاهد درجه‌ی سختی‌هایی باشیم که برای افرادی که می‌خواهند تنها داستان بازی را دنبال کنند یا که شاید تجربه‌ای در زمینه‌ی بازی های شوتر ندارند، طراحی شده است؛ این موضوع واقعا جزو دغدغه‌های بزرگ ما بود.

ما می‌خواهیم یک داستان را روایت کنیم و ممکن است شما یکی از طرفداران بزرگ سری The Witcher، اما این امکان هم وجود دارد که شما زیاد با تجربه‌ی یک بازی شوتر راحت نیستید، پس ما یک درجه‌ی سختی مخصوص شما طراحی کرده‌ایم. ما حتی برای این گونه از افراد اسلحه‌های مخصوصی را نیز در بازی قرار داده‌ایم. اگر که شما نسخه‌ی دموی بازی را که سال گذشته ویدئوی آن منتشر شد، دیده باشید حتما اسلحه‌ی هوشمندی را دیده‌اید که تیراندازی با آن راحتتر است. "

یکی دیگر از جزئیات جالب این عنوان این است که در آن شاهد یک آب و هوای پویا هستیم و هنگامی که باران می‌آید، NPCها به دنبال یک سرپناه می‌روند تا خیس نشوند. مطمئنا با توجه به آب و هوای آلوده‌ی Night City می‌توانیم انتظار باران‌های اسیدی را نیز در آن داشته باشیم. "Night City یک شهر بسیار آلوده است و ما در حال بررسی این موضوع و تاثیرات آن بر همه چیز هستیم."

بازی Cyberpunk 2077 قرار است در تاریخ 16 آپریل 2020 (28 فروردین 1399) برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر شود. نمایش گیم پلی جدید در آن نمایشگاه E3 2019 پشت درهای بسته و برای رسانه‌ها و خبرنگاران به نمایش درآمد و قرار است در رویداد PAX West شاهد نمایش آن به صورت عمومی باشیم. نظر شما در این رابطه چیست؟